مشاوره رایگان : 09173119959
آیا میخواهید فروش شرکتتان را افزایش دهید؟ چه مصرف کنندگان تصمیم بگیرند که چیزی بخرند یا خیر، اغلب موضوع محرک های روان شناسی کوچک است ، محصول شما ممکن است عالی باشد، اما اگر سایت شما برای موفقیت تنظیم نشده باشد، اتفاق خوبی برایتان نخواهد افتاد پس راه چاره چیست ؟
اگر کسب و کاری اختصاصی دارید و میخواهید مشتریهای بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشید، باید ایدههای خلاقانه فروش و تبلیغات را به کار بگیرید تا بتواند شما را در بین رقیبان به موفقیت برساند.
تبلیغات را می توان مرز میان موفقیت و شکست دانست. اکنون سؤال مطرح میشود: «چطور باید محصول و خدمات خود را به مشتری معرفی کنیم؟»
حراج و تخفیفات معمولا با توجه به مناسبها و شرایط خاص در نظر گرفته میشوند. اگرچه باید این تخفیفها به اندازه باشد، در غیر این صورت مشتریان به خصوص اگر کالا ضروری نباشد، منتظر تخفیفهای مناسبتی شما میمانند. لزومی هم ندارد که برای همه تخفیفهای مشترک در نظر گرفته شود. میتوانید برای مشتریان قدیمی یک تخفیف و برای مشتریان جدید یا افرادی که خرید بالایی دارند، تخفیفهای متفاوتی در نظر بگیرید. همچنین میتوانید تخفیف را برای گروهی بزرگتر مانند کارمندان یک سازمان یا شرکت در نظر بگیرید.
همراه با خرید مشتری، هدیهای کوچک به مشتری بدهید. این هدیه ارزش مالی زیادی ندارد و شما هم نباید متحمل هزینههای اضافه شوید. این هدیه تنها به خاطر این است که مشتری را سورپرایز کنید. همین کار کوچک خرید را برای مشتری به مراتب لذتبخشتر میکند و اگر نیاز به خرید دوباره چنین محصول و خدماتی داشته باشد شما اولین گزینهای هستید که به ذهن او میرسید.
اگر محصول یا خدماتی دارد که قیمت آنها بالا است یا نیاز به خرید به تعداد بالا است برای خوشایند مشتریان نحوه پرداخت را برای آنها تسهیل کنید. پرداخت را به صورت اقساط در نظر بگیرید یا برای افرادی که در یک نوبت پرداخت میکنند تخفیف در نظر بگیرید. در خریدهایی که به صورت اشتراک هستند، پرداخت میتواند به صورت ماهانه، شش ماهه یا سالانه باشد. فردی که هزینه اشتراک یکساله را در یک نوبت پرداخت میکند، درنهایت هزینه کمتری به نسبت فردی که هر ماه پرداخت را انجام داده است، میپردازد.
فرقی نمیکند فروشگاه فیزیکی دارید یا آنلاین، در هر صورت برای ترغیب بیشتر افراد به خرید باید نحوه چینش محصولات را جذاب در نظر بگیرید. عقل افراد در چشم آنها است. اگر نمایی که برای فروشگاه در نظر گرفتهاید بسیار بدمنظره باشد، مشتریان میلی برای خرید یا حتی یک سوال درباره محصولات را نخواهند داشت. در فروشگاه اینترنتی محصولات را با عکسهای واضح از آنها همراه کنید. آیا شما حاضر هستید تا عکس محصولی را ندیدهاید خریدی انجام دهید؟ قرار دادن عکس و توضیحات کافی باعث میشود اعتماد خریداران بیشتر جلب شود.
برای اینکه مشتریان را به خرید بیشتر ترغیب کنید، باید برای آنها امتیازی در نظر بگیرید. مثلا اگر خرید به تعداد مشخصی برسد، ارسال رایگان انجام میشود یا تخفیفی بر روی خرید در نظر گرفته میشود. هر تخفیف یا امتیازی که در نظر میگیرید نباید برای شما هزینه زیادی داشته باشد و به هیچ عنوان نباید متحمل ضرر شوید.
از دیگر ایده های فروش این است که اگر محصولاتی دارید که امکان قرار دادن آنها در یک پکیج را دارید، فروش به این شکل نیز گزینه خوبی است. به این شکل مشتری تمام محصولاتی که نیاز دارد را در یک پکیج خریداری میکند. دلیل دیگر فروش محصولات به صورت پکیج این است که میتوانید محصولاتی که تعداد زیادی از آنها موجود است یا به دلیل محصول جدید فروش آنها کم شده است را به این شکل بفروشید. فروش آنها به صورت پکیج بسیار راحتتر از فروش تکی است. مشتری نیز از این روش استقبال میکند چون اگر قرار بر خرید تکی این محصولات باشد باید هزینه و وقت بیشتری صرف کند.
در خرید حضوری اگر محصولاتی دارید که به نوعی مرتبط به یکدیگر هستند آنها را به مشتری معرفی کنید. بیشتر مشتریان چون در حین خرید هستند هزینه بیشتر برای آنها سخت نیست. این روش را میتوانید در فروشهای اینترنتی با پلاگینهای پیشنهاددهنده محصولات مرتبط اجرایی کنید. این پیشنهادات را باید قبل از پرداخت مشتری انجام دهید وگرنه چون مشتری پرداخت را کامل کرده است، تمایلی به هزینه دوباره نخواهد داشت.
مشتریان از کسی خرید میکنند که به او اعتماد پیدا کنند. اما چگونه میتوان اعتماد مشتری را جلب کرد؟ هر محصول یا خدماتی داشته باشید باید پاسخگوی سوالات مشتریان باشید. ببینید مشکل مشتری چیست و شما چگونه میتوانید نیاز او را برطرف کنید. در فروش نباید تنها به دنبال تمام کردن فروش و دریافت پول باشید، بلکه باید به مشتری و مسائل و نیازهای او هم فکر کنید. مطمئن باشید به این روش سریعتر به نتیجه مطلوب میرسید چون مشتریان کاملا نیت فروشنده را در خرید احساس میکنند. در صورتی که لازم دیدید از مشتری سوالاتی بپرسید تا دقیقا متوجه شوید که با استفاده از خدمات خود چگونه میتوانید به مشتری خدمترسانی بهتری داشته باشید.
یکی دیگر از روشهای اعتمادسازی در فروش، ارائه گارانتی است. وجود گارانتی این احساس را القاء میکند که شما به اندازهای به کالا یا خدمات خود اطمینان دارید که برای آنها گارانتی در نظر گرفتهاید. همچنین مشتریان دوست دارند بعد از خرید برای هر سوال یا مشکلی در کنار آنها باشید و گارانتی چنین کاری را انجام میدهد. برای اثرگذاری بیشتر نباید زمان گارانتی بسیار کوتاه باشد چون اثرگذاری خود را از دست میدهد و مشتری احساس میکند تنها برای حفظ ظاهر و رفع تکلیف مدت کوتاهی یک گارانتی در نظر گرفتهاید.
اگر آنچه ارائه میدهید به صورتی است که امکان تست آن به صورت حضوری یا آنلاین وجود دارد، این شرایط را برای مشتری فراهم کنید. همین تست ساده باعث میشود بیشتر به خرید متمایل شوند. مثلا جنس یک محصول یا نحوه کار با آن را از نزدیک ببینند یا به صورت آنلاین از نسخه رایگان یک نرمافزار استفاده کنند. به دلیل اینکه امروزه رقابت بسیار زیاد شده است، فروشندگان از این روش برای جذب بیشتر مشتریان بالقوه استفاده میکنند.
باید برای مشتریان خود ارسال رایگان در نظر بگیرید. مشتریان همیشه به دنبال کلمه "رایگان"هستند. قطعاً ارسال رایگان روشی خواهد بود که سبب ترغیب مشتری می شود.
راهحلهایی که برای فروش بیشتر در فروش انلاین در فروشها ارائه کردیم، تنها بخشی از دهها راهحل مفید برای افزایش فروش هستند.
مجموعه سیرن آماده به اشتراکگذاری تجربیات خود با شما عزیزان در حوزه طراحی سایت برای فروش آنلاین شما است. همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید.
ما از جدیدترین تکنولوژی های تحت وب بهره می بریم.برای سفارش طراحی سایت خود با شماره 09173119959 تماس بگیرید
نام و نام خانوادگی :*
ایمیل :
نظرات: *
خدمات طراحی سایت سیرن
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه طراحی سیرن می باشد و هر گونه کپـی برداری از آن پیــگرد قانـونی خواهد داشت
صفحه نخست
سفارش طراحی
نمونه کارها
وبلاگ
تماس با ما