مشاوره رایگان : 09173119959
تبلیغات در اینستاگرام یا تبلیغات اینستاگرامی امروزه یکی از پربازدهترین تبلیغات موبایلی از نوع تبلیغات در شبکههای اجتماعی محسوب میشود. اینستاگرام برای برندها اهمیت زیادی دارد؛ چراکه طبق آمار میلیونها ایرانی در این برنامه، حساب کاربری دارند و درصد بیشتری از افراد، برندهای محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال میکنند. با توجه به بازدهی بسیار زیاد تبلیغات اینستاگرام ،ما به شما کمک خواهیم کرد تا تبلیغات پربازده و هدفمندی را در این بستر قدرتمند تجربه کنید.
تبلیغات در اینستاگرام هم اصول خودش را دارد و اگر بیگدار به آب بزنید، هیچ سودی نمیکنید که هیچ...میلیونها تومان پول زبان بسته را هم به باد میدهید. اما فراموش نکنید که در حال حاضر، بیش از 60 میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام وجود دارند! این عدد، اصلاً عدد کمی نیست و شانس شما را برای کسب درآمد از این شبکه اجتماعی به شدت بالا میبرد. پس بهتر است که هرچه زودتر از این فرصت استفاده کنید و به کمک تبلیغات اینستاگرامی، به رشد و موفقیت برسید.
بسیاری از پیجهای میلیونی که در اینستاگرام میبینید هم با همین روش، رشد کردهاند. در ادامه مقاله راه تبلیغات در اینستاگرام را برایتان روشن میکنیم که دیگر نیازی به آزمون و خطا نداشته باشید.
روش دوم هم آن است که به صورت طبیعی در اینستاگرام رشد کنید؛ فقط باید صبور باشید و محتوای جذاب تولید کنید. این روش کمی طول میکشد، اما شدنی است.
از آنجایی که سر و کله شما در این مقاله پیدا شده است، حتماٌ روش اول برایتان جذابتر بوده و میخواهید کمی سریعتر به نتیجه برسید. پس بزن بریم.
برای شروع این آموزش، از شما میخواهیم که از خود بپرسید که اگر تبلیغ کنم و یک نفر راضی شود که به پیج من بیاید، آیا راهی دارم که او را در یک نگاه جذب کنم؟ یا که قرار است با صفحهای پُر از خالی روبرو شود؟
منظورمان این است که قبل از تبلیغ در اینستاگرام، حتماً دستی به سر و روی پیج خود بکشید. از عکس پروفایل گرفته تا بایو و حداقل 9 پست آخر پیج شما به شدت مهم و تعیینکننده هستند. پس اگر میخواهید که مخاطب در همان لحظه پیج شما را فالو کند، حتماً این نکته را در نظر بگیرید. بعد از اینکه از محتوای پیج خود مطمئن شدید، بهترین روش تبلیغ در اینساگرام را برای خود انتخاب کنید.
3 روش برای تبلیغ در اینستاگرام دارند
این روش اصلاً به درد کاربرهای ایرانی نمیخورد. چرا؟ این یک سیستم برای اجرای تبلیغات هدفمند است، یعنی میتوانید مخاطب را با توجه به علایقی که دارد هدف قرار دهید و تبلیغ خود را به او نشان دهید. اما در ایران کار نمی کند و اصلاً تبلیغات را به درستی به ایرانیها نشان نمیدهد. جدا از آن، پرداخت آن هم به دلار است که دردسرهای خودش را دارد.
احتمالاً دیدهاید که افرادی مثل صدف بیوتی و محمد امین کریم پور، برندهای مختلف را تبلیغ میکنند.
به طور خلاصه، تبلیغات اینفلوئنسری، یعنی از بلاگرهای پرطرفدار و تأثیرگذارِ اینستاگرام بخواهیم که برند/پیج/ محصول ما را به فالوورهای خود معرفی کنند.
مزیت این روش آن است که اگر به درستی انجام شود، قطعاً نتیجه خوبی خواهد داد و افراد زیادی به اعتمادِ ایفلوئنسر محبوبشان، شما را هم دنبال خواهند کرد. اما معمولاً هزینه زیادی دارد و ما پیشنهاد میکنیم که برای شروع، از روش آخر استفاده کنید.
پیجهای عمومیتر هم مخاطبها خود را دارند و تبلیغات در آنها، اگر درست انجام شود به شدت جواب خواهد داد. شرایط و جزئیات تبلیغ در این پیجها را در ادامه بیشتر توضیح میدهیم، اما به طور کلی باید بدانید که هزینه آنها بسیار کمتر از تبلیغات اینفلوئنسری تمام میشود و معمولاً پست یا استوری تبلیغی شما در این پیجها، ماکسیمم تا 48 ساعت باقی میماند.
حالا این که کدام یک از این 2 راه بیشتر جواب میدهد، کاملاً بستگی به بودجه تبلیغاتی و وضعیت فعلی پیج و کسبوکارتان دارد. اما فراموش نکنید که اگر اینفلوئنسر یا پیج درستی را انتخاب نکنیم، ممکن است کل سرمایه تبلیغاتمان را از دست بدهیم. در بخش بعدی باهم بررسی میکنیم که معیارهای یک پیج خوب برای تبلیغ چه مواردی است.
انتخاب بهترین پیج برای تبلیغات اینستاگرامی، کار چندان راحتی نیست. آدم نمیداند که به کدامشان میشود اعتماد کرد و کدام پیج برای تبلیغات بیشتر جواب میدهد. برای این که بتوانید بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ را پیدا کنید، حتماً حواستان به معیارهای زیر باشد.
هیچوقت گول تعداد فالوورهای یک پیج را نخورید. همیشه به میزان تعامل آن دقت کنید. از ما به شما نصیحت که همیشه یک نیم نگاهی به میزان لایکها و کامنتهای آن پیج هم داشته باشید تا ببینید، آیا آن پیج واقعاً آنطور که به نظر میرسید هست یا نه!
این مورد در تبلیغات اینفلوئنسری به شدت اهمیت دارد. شما باید اینفلوئنسری را پیدا کنید که در زمینه کاری شما فعالیت کند. دلیلش هم واضح است. برای مثال، تصور کنید حتی اگر صدف بیوتی بیاید و ابزارآلات صنعتی تبلیغ کند (که نمیکند!) تبلیغات شما جواب نخواهد داد.
چون آن 3.5 میلیون نفری که صدف را دنبال کردهاند، اصلاً به محصول شما احتیاجی ندارند. اما اگر مثلاً همان تبلیغ را به پیجی که مربوط به همین کار باشد، بدهید، قطعاً نتیجه بهتری خواهید گرفت. چون مخاطبها این پیج قطعاً برای تعمیر ماشینهای خود به ابزارآلات احتیاج پیدا خوهند کرد.
یک معیار مهم دیگر برای پیدا کردن بهترین پیج تبلیغاتی در اینستاگرام، تعداد دفعاتی است که آن پیج در روز تبلیغ میرود. خود شما به پیجهایی که مدام تبلیغ میکنند اعتماد دارید؟ آیا حوصلهتان سر نمیرود؟ آن پیج را آنفالو نمیکنید؟ پس حتماً پیجی که میخواهید درآن تبلیغ بروید را زیر نظر داشته باشید و تعداد دفعاتی که تبلیغ میکند را رصد کنید.
بحث تبلیغات در اینستاگرام به این موارد محدود نمیشود و انتخاب بهترین پیج برای تبلیغ، یک بحث به شدت گسترده است .
متنی که در این بخش میبینید، دقیقاً چیزی است که خود ما در تبلیغاتمان از آن استفاده کردیم و جواب هم گرفتیم:
صبر کن صبر کن! تو که این همه وقتت رو تو اینترنت میگذرونی، پس چرا یاد نگیری ازش پول هم دربیاری؟ پس همین الان، پیج سیرن رو فالو کن و با داشتن یه وب سایت معتبر و زیبا محصولات و خدماتت رو بفروش آیدی پیج رو گذاشتم این پایین. دنبال کردن سیرن، چند ثانیهای بیشتر وقتت رو نمیگیره، اما مطمئنم که پشیمون نمیشی.
البته این متنی که خواندید را در یک استوری تبلیغاتی گفتیم. اما وقتی که میخواستیم تبلیغامان به صورت پست در پیجها قرار بگیرد، اول یک موضوع آموزشی را به مخاطب یاد دادیم و سپس به کمک متن بالا او را ترغیب کردیم که به پیج ما سر بزند.
فکر میکنید چرا از این متن جواب گرفتیم؟ جواب سوال شما ساده است. چون اصول تبلیغنویسی در این متن رعایت شده و میتواند ارتباط بهتری با مخاطب برقرار کند.
وقتی که قرار باشد یک محتوای تبلیغاتی بسازید (فرقی نمیکند که پست باشد یا استوری)، باید یک سری اصول را در آن رعایت کنید.
اول از همه تعیین کنید که قرار است با چه نرمافزاری این بنر را طراحی کنید. اگر تازهکار هستید، میتوانید این کار را با موبایل خود انجام دهید و اگر هم میخواهید حرفهایتر کار کنید، پیشنهاد میکنیم که بنر تبلیغاتی اینستاگرام خود را به متخصصین این کار بسپارید.
*موضوع مهمی که موقع طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام باید در نظر بگیرید، عنوان بنر است. دقت کنید که عنوان باید جذاب باشد و جلب توجه کند، اما دروغ نگوید. یادتان باشد که اگر دروغ بنویسید، در همان لحظه، اعتماد مخاطب را از دست دادهاید.
ما از جدیدترین تکنولوژی های تحت وب بهره می بریم.برای سفارش طراحی سایت خود با شماره 09173119959 تماس بگیرید
نام و نام خانوادگی :*
ایمیل :
نظرات: *
خدمات طراحی سایت سیرن
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه طراحی سیرن می باشد و هر گونه کپـی برداری از آن پیــگرد قانـونی خواهد داشت
صفحه نخست
سفارش طراحی
نمونه کارها
وبلاگ
تماس با ما