مشاوره رایگان : 09173119959
محتوا گذاری درسایت به اندازه تولید محتوا مهم است، چون بر سئو و رتبه بندی مقاله تاثیر میگذارد. محتوا گذاری در سایت کار سهل و ممتنعی است یعنی اگرچه روند کار همیشه به یک شکل است اما رعایت نکردن برخی نکات ساده میتواند باعث شود محتوای شما دیده نشود و تمام زحمات شما از بین برود.
به چیدمان و قرار دادن محتویات در صفحات وب سایت مربوطه مانند عکس، متن، ویدیو، فایل صوتی و ... که همه ی آن ها مربوط به آن سایت باشد، گفته می شود. شرکت سیرن با بکارگیری جدید ترین متد ها در زمینه محتوا نویسی، طراحی سایت و برنامه نویسی و ... این امکان را برای شما فراهم می کند که شما به راحتی و در کم ترین زمان ممکن و طبق برنامه ریزی به هدف خود دست پیدا کنید. به راحتی از سلیقه مشتریان خود با خبر شوید. یکی از مهم ترین اصول زیبایی و کارایی و عملکرد یک وب سایت، نحوه محتوا گذاری می باشد. محتوا گذاری مهم ترین اصل یک وب سایت می باشد.
در مرحله اول انتخاب درست عنوان محتوا ازاصول محتوا گذاری در سایت می باشد.که باید کلمه کلیدی در عنوان محتوا باشد.
اگر می خواهید مطلب شما در صدر نتایج گوگل مشاهده شود رعایت نسبت چگالی کلمات کلیدی در مطلب یک عامل مهم در
بهینه سازی مطلب می باشد و باید کلمات کلیدی در محتوای متن تکرار شود و با این کار می توان مطلب را با کلمه یا کلمات کلیدی خاص به رتبه های بالای گوگل رساند.
عنوان طولانی تر از کلمه کلیدی می باشد ولی کلمه کلیدی را در بر می گیرد.
وجود محتوای تکراری، عناوین تکراری باعث تاثیر منفی در سئوی سایت شما می شود که با رفع این مشکل می توان سایت را در گوگل از لحاظ محتوای تکراری ایمن کرد.
تگ های H ، اهمیت بالایی دارند. بهینه سازی سایت با اهمیت تگ ها ارتباط دارند.
استفاده صحیح و درست از تگ های h1 و h2 در محتوا گذاری اهمیت دارد.
تگ h1 سرتیتر مهمی می باشد. به طور حتم تگ
عنوان صفحه را در تگ های title و h1 قرار دهید. تگ h1 را حداکثر باید ۲ بار استفاده کنید. استفاده بیش از ۲ بار برای صفحه شما امتیاز منفی به همراه خواهد داشت.
حداقل باید در هر صفحه یک تگ h1 داشته باشید و حداکثر تعداد استفاده از تگ h1 در هر صفحه ۲ عدد می باشد.
تگ h2 در اولویت دوم برای ربات های موتورهای جستجو قرار دارد. استفاده از این تگ برای جداسازی موضوعات صفحه بسیار مناسب است.
تگ h2 در هر برگه حداقل ۲ عدد و حداکثر ۲۰ عدد می باشد.
تگ h3 در اولویت آخر برای ربات های موتورهای جستجو قرار دارد. این تگ برای معرفی لینک های صفحات دیگر از جمله عناوین نمونه کارها، عناوین محصولات می باشد. البته می توان از این تگ برای سرتیترهایی که اهمیت کمتری دارند نیز استفاده کرد.
تگ های h4 تا h6 تاثیر بسزایی ندارند. گاهی اوقات باید از تگ h4 استفاده شود. برای این می گوییم که از این تگ استفاده کنید زیرا که در الگوریتم های قدیمی تر موتورهای جستجو ابتدا فقط تگ h1 مهم بود، اما بعد از آن تگ h2 و h3 نیز به ترتیب به الگوریتم های بهینه سازی اضافه شد و بعید نیست روزی h4 نیز به آن اضافه گردد.
خوانا بودن متن از اصول محتوا گذاری در سایت می باشد و باید تفکیک شده باشد تا کاربر احساس خستگی از سایت شما نداشته باشد.
باید سایز تیترها با متن فرق داشته باشد تا متن تفکیک شود .محتوای مطلب نباید تکراری باشد و نباید کپی باشد.
در طراحی سایت نباید از انواع مختلف فونت استفاده کرد. استفاده بیش از ۲ یا ۳ فونت در وب سایت، باعث گیج شدن کاربران می شود.
فضای بین خطوط نباید خیلی کم باشد چون باعث می شود کارایی پایین بیاید. ۲۰ تا ۲۲ پیکسل عدد مناسبی برای line-height
در زبان فارسی می باشد.
طولانی بودن خط ها و عرض زیاد پاراگراف ها باعث می شود تمرکز کاربر را از بین ببرد .خواندن پاراگراف با عرض کمتر راحت تر
از عرض زیاد است.
یکی از اصول محتوا گذاری در سایت انتخاب رنگ فونت و میزان کنتراست آن با زمینه سایت اهمیت دارد .کنتراست پایین باعث می شود خواننده در خواندن خطوط دچار مشکل شود.
وبسایت Oncrawl بیش از ۱۰ هزار صفحه را در ۱۰ کلیدواژه مهمی که در آن رتبه دارند با رقبا مقایسه کرده است و نتایج جالب توجهی از آن گرفته است. اینکه درصد بالایی از صفحاتی که رتبه های اول را به خود اختصاص داده اند طول محتوای زیادی دارند و تعداد کلمات آن ها بیشتر است. اما برخی صفحات هم در اینجا جزو استثنائات بوده اند. یعنی با اینکه تعداد کلمات کمتری داشته اند و حتی پروفایل لینک آن ها هم ضعیف تر بوده اند رتبه های خوبی به خودشان اختصاص داده اند. با بررسی دقیق تر این صفحات تنها یک چیز به چشم می خورد و آن طراحی دقیق و کاربرپسند سایت است که مخاطب را نگه می دارد و مخاطب از بودن در آن لذت می برد.
تصاویر یکی از فاکتور های مهم در on page هستند . برای آن ها alt و title تعریف کنید تا موتور های جست و جو بفهمند که این تصویر در رابطه با چه چیزی است . باید نام altو titel یکسان باشد . همچین کلمه کلیدی باشد و سایز و حجم آنها مناسب باشد تا به بهینه سازی محتوا کمک کنند.
عنوان سئو باید شامل محتوای مطلب باشد و باید در محتوا وجود داشته باشد و همچنین کلمه کلیدی باید در عنوان سئو قرار بگیرد و
اسم سایت نیز ذکر شود.
اگر شما به دلیل مشغله کاری و یا عدم تخصص و یا هر علت دیگری فرصت محتوا گذاری در سایت را ندارید می توانید از شرکت سیرن کمک بخواهید، کافی است به ما اعتماد کنید. متخصصان شرکت سیرن با چیدمانی مناسب و به کاربردن بهترین ماژول ها در هر زمینه کاری و برای هر شرکتی می توانند محتوا گذاری مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورند. افراد ماهر و خبره در این بخش ظاهر سایت شما به شکیل ترین شکل ممکن طراحی می کنند و مهم ترین مسئله این است که اصول و قواعد سئو را نیز مدنظر قرار می دهند. این باعث می شود که رتبه شما به مرور زمان در سایت گوگل بالا برود و شما به راحتی جایگاه اول را از آن خود کنید. یکی از اصول راه اندازی هر سایتی رعایت اصول بهینه سازی است.
ما از جدیدترین تکنولوژی های تحت وب بهره می بریم.برای سفارش طراحی سایت خود با شماره 09173119959 تماس بگیرید
نام و نام خانوادگی :*
ایمیل :
نظرات: *
خدمات طراحی سایت سیرن
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه طراحی سیرن می باشد و هر گونه کپـی برداری از آن پیــگرد قانـونی خواهد داشت
صفحه نخست
سفارش طراحی
نمونه کارها
وبلاگ
تماس با ما