مشاوره رایگان : 09173119959
اطلاع پیدا کردن از نرخ تبدیل برای وب سایت فروشگاهی
نرخ تبدیل وب سایت شما تعداد کل تبدیل ها در وب سایت شما به تعداد کل بازدیدکنندگان است. به عنوان مثال اگر وب سایت تجارت الکترونیک 2000 بازدید کننده در ماه داشته و 500 تبدیل دارد، نرخ تبدیل 25% است.
اکثر اوقات، وقتی در مورد نرخ تبدیل وب سایت فروشگاهی صحبت میشود، در مورد درصد بازدیدکنندگان وب سایت که به مشتری خریدار تبدیل میشوند صحبت میکنیم. اما از سایر اهداف مهم وب سایت تجارت الکترونیک غافل نشوید.
بسته به کسب و کار دارید که تبدیل را چه تعریف کند. اهداف وب سایت تجارت الکترونیک را میتوان به راحتی در Google Analytics شناسایی و پیگیری کرد. هر اقدام مورد نظری که بازدیدکنندگان را ترغیب به انجام آن میکند، ارزش بررسی کردن دارد.
چرا نرخ تبدیل برای وب سایت فروشگاهی مهم است؟
ایده ی تبدیل خریداران به مشتریان پولی و دست به نقد مفهوم جدیدی در وب سایت فروشگاهی محسوب نمیشود و مؤلفه های طرح بندی فروشگاه و طراحی برای راحتی نرخ تبدیل را شامل نمیگردد. فروشگاه های فیزیکی از زمان ظهور سرمایه داری تلاش کرده اند تا نرخ تبدیل خود را افزایش دهند.
در بهترین حالت، شما هرگز تغییری در وب سایت فروشگاهی خود ایجاد نمیکنید که به نرخ تبدیل شما آسیب بزند اما اصلا اطلاعی ندارید که کدام تغییرات به کدام شیوه یا شیوه ی دیگر اعمال اثر میکنند تا زمانی که امتحان کنید.
اجرای تست های (AB (aka Spilt Testing شیوه ای رایج برای تست تغییرات در وب سایت فروشگاهی است تا تعیین کند کدام تغییرات نرخ تبدیل را بهتر میکنند. اکنون گوگل ابزار AB Testing ساخت خودش را پیشنهاد میکند که خیلی عالی با Google Analytics هماهنگ است.
وب سایت فروشگاهی من نیاز به بهینه سازی نرخ تبدیل دارد
در صورتی که علاقه مند به افزایش نرخ تبدیل وب سایت خود هستید میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
ما از جدیدترین تکنولوژی های تحت وب بهره می بریم.برای سفارش طراحی سایت خود با شماره 09173119959 تماس بگیرید
نام و نام خانوادگی :*
ایمیل :
نظرات: *
خدمات طراحی سایت سیرن
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه طراحی سیرن می باشد و هر گونه کپـی برداری از آن پیــگرد قانـونی خواهد داشت
صفحه نخست
سفارش طراحی
نمونه کارها
وبلاگ
تماس با ما