مشاوره رایگان : 09173119959
اینکه چگونه کار خود را تبلیغ کنیم یکی از سؤالاتی است که همواره ذهن صاحبان کسب و کار را به خود مشغول میسازد. سؤالی که پاسخگویی و عمل به راهکارهای مؤثر آن نقش بسزایی در میزان سرمایه حاصل از کسب و کار خواهد داشت چرا که اگر محصولی باکیفیت و عالی ارائه دهید اما تبلیغ مناسبی نداشته باشید و محصول را به درستی معرفی نکنید نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت. بنابراین در مقاله پیش رو سعی ما بر این خواهد بود که روشهای تبلیغ کردن کار را بیان کنیم.
انواع تبلیغات
1-تبلیغات در موتورهای جستجو
گوگل، یاهو یا بینگ فرق نمی کند، همه موتورهای جستجو تبلیغات پرداختی خود را دارند. این تبلیغ به عنوان “پرداخت به ازای کلیک” یا PPC شناخته می شود و اینگونه است که موتور جستجو شما را در کلمه کلیدی ای که مدنظر دارید در نتایج جستجو در رتبه های بالا قرار می دهد و به ازای هر کلیک بر روی سایت شما، مبلغی را پرداخت می کنید.
در واقع موتورهای جستجو این توانایی را دارند که شما را بالاتر در نتایج جستجو بالاتر از نتایج ارگانیک قرار دهند. اینگونه به دقیقا تیر را به سمت مخاطبان هدف کسب و کارتان نشانه رفته اید و مرتبط ترین افراد به موضوعات کسب و کار خود را به دست آورده اید.
2-تبلیغات رسانه های اجتماعی
پلتفرم های رسانه های اجتماعی محتواها چقدر ارزشمند هستند، و به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهند که گزینه حمایت یا تقویت پست ها را انتخاب کنید. تبلیغات اجتماعی پیام شما را در مقابل مخاطبان هدف تان قرار می دهد و آن ها را تشویق می کند تا تعامل کنند، یا کلیک کنند و حتی خریدی انجام دهند. بیشتر و بیشتر، سایت های رسانه های اجتماعی فضای تبلیغ را بر محتوای ارگانیک در اولیت بالاتری قرار می دهند، خب زیرا درآمد بیشتری به همراه دارد.
اگر شما در حال ساخت یک کسب و کار یا یک برند هستید، در نظر داشته باشید حتما از برخی تبلیغات شبکه های اجتماعی استفاده کنید. با این کار نه تنها محصول یا خدمت خود را تبلیغ می کنید، بلکه صفحه خود را نیز در شبکه های اجتماعی رشد می دهید.
پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین و توییتر هر کدام حالت تبلیغات خاص خود را دارند.
3=تبلیغات محلی (Native) و محتوای اسپانسری
محتوای اسپانسری از سال 1922 شروع شد، زمانی که برندها به سمت حمایت های مالی برنامه های رادیویی رفتند. امروزه محتوای اسپانسری بیشتر به تبلیغات محلی و وبلاگ یا مطالبی که توسط کسب و کارها در سایت های خبری درج می شود اطلاق می گردد.
آیا تاکنون در سایت های خبری مقاله ای را خوانده اید که به شدت به یک محصول یا خدمت خاص اشاره کرده باشد؟ آن مطلب احتمال خیلی زیاد توسط یک کسب و کار حمایت مالی شده است.
محتوای اسپانسری روش بسیار خوبی برای ترویج برند شما در محتوایی که مخاطبان شما بسیار با آن آشنا هستند می باشد.
4=تبلیغات بنری و نمایشی
تبلیغات بنری و نمایشی، مدل توسعه یافته تبلیغات جستجو است و از مدل مشابه PPCها تبعیت می کند. اما به جای یک تبلیغ متنی، مخاطبان یک تبلیغات بصری و تصویری می بینند.
تبلیغات بنری معمولا به صورت افقی در بالای یک سایت نمایش داده می شود، در حالیکه تبلیغات نمایشی از نظر نمایش کوچکتر هستند و در اطراف سایت قرار دارند.
5=تبلیغات رادیویی و تلویزیونی
تبلیغات تلویزیونی و رادیویی از مهمترین نوع تبلیغات در دهههای گذشته بودند. اما بهمرور زمان و با توسعهی فناوریهای مختلف در سطح اینترنت و شبکههای اجتماعی، بهتدریج از اهمیت و اثربخشی آنها کاسته شده است.
این رسانهها قادر بودند جمع زیادی از مخاطبان را با خود همراه سازند. البته هنوز هم در ساعتهای پربیننده مانند ساعت پخش بازیهای ورزشی پرمخاطب، اثرگذاری این رسانهها بسیار بالا است.
ما از جدیدترین تکنولوژی های تحت وب بهره می بریم.برای سفارش طراحی سایت خود با شماره 09173119959 تماس بگیرید
نام و نام خانوادگی :* !!!
ایمیل :
نظرات: * !!!
خدمات طراحی سایت سیرن
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه طراحی سیرن می باشد و هر گونه کپـی برداری از آن پیــگرد قانـونی خواهد داشت
صفحه نخست
سفارش طراحی
نمونه کارها
وبلاگ
تماس با ما