پنج شنبه 25 مرداد 1397 ( 9:25:58 )
طراحی و بهینه سازی سایت

طراحی سایت

طراحی وب سایت با رعایت اصول موتورهای جستجو و بهترین آنالیز از کلمات کلیدی و رقبای تجاری شما تاثیر بسزایی در شناساندن نام تجاری، محصولات و سرویس های شما دارد. طراحی سایت مناسب می تواند تجارتی کوچک را بزرگ جلوه داده و نظر مشتری را جلب نموده و در نهایت وی را به خرید از شما ترغیب نماید.

شما باید مطمئن باشید که وب سایت شما کاملا حرفه ای توسط طراح سایت شما طراحی شده است. وب سایت شما در اولین بازدید کاربر می بایست دید درستی از تجارت و خدمات شما را به مشتری بدهد شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا نظر بازدید کننده را نسبت به شرکت خود جلب نموده و بازدید کننده را به مشتری تبدیل نمایید.

توجه داشته باشید که یک وب سایت ضعیف و غیر حرفه ای می تواند خسارات زیادی را به شما وارد نماید. یک وب سایت غیر حرفه ای مانند یک جنس تقلبی در فروشگاه شما است لذا توجه داشته باشید که وب سایت شناسنامه شما روی دنیای وب است و ارائه بهترین چهره از فعالیت شما، نقطه اعتماد مشتری به شما خواهد بود.

لیست گسترده مشتریان ما اطمینان خاطری است برای شما که ما می توانیم بهترین سایت را برای شما طراحی کنیم.

چرا طراحی سایت سیرن؟

ما کلیه امور مربوط به راه اندازی یک وب سایت از برگزاری جلسات اولیه تا طراحی، نصب و پشتیبانی را توسط نیروهایی متخصص انجام داده و در نهایت ایده های ذهنی شما را روی اینترنت پیاده سازی می کنیم. حفاظت از اطلاعات شما و امنیت وب سایت و داده های شما از وظایف اصلی و انکار ناپذیر ماست و لذا ما همواره پشتیبان شما خواهیم بود.
 

طراحی سایت امروزه به یک علم تبدیل شده است و شناخت از بازار هدف و آنالیز قبل از شروع به طراحی از ارکان اصلی طراحی وب سایت محسوب می شود.

webdesignوب سایت شما به عنوان یک ویترین چشم نواز معرف،کیفیت برند ،فعالیت ها و پروژهایتان میباشد و این فرصت را برایتان مهیا میکند که در میان رقبای خود متمایز باشید و مشتریان بالقوه و خاص خود را جذب کنید. طراحی سایت فرآیندی است که نیاز به دانش و تخصص بالا دارد، د.

 

چرا باید وب‌سایت داشته باشیم؟

تا به حال به چند روش برای معرفی کسب و کار خود دست زده‌اید؟

 

whyتابلوهای تبلیغاتی سطح شهر؟ آگهی در روزنامه‌ها و مجلات؟ تبلیغ در رسانه‌های صدا و سیما؟ و یا موارد مشابه؟ تمام روش‌های ذکرشده بدون شک مفید هستند؛ اما یک مشکل بزرگ دارند و آن زمان و محدودیت اجرای طرح تبلیغاتی شماست (طرح‌های شما هرچند جذاب در زمان محدودی قابلیت نمایش رادارند و بعد از مدتی از یاد می‌روند)

 

اما شما با داشتن وب سایت می‌توانید همیشه و با هزینه‌ای بسیار مناسب بیلبورد تبلیغاتی خود را نمایش دهید. نه مشکل پیدا کردن مکان جغرافیای خوب را دارید و نه مشکل زمان محدود را، همچنین همیشه دیده می‌شوید و کاربرانتان در حال رد شدن از خیابان یا اتوبان تبلیغ شما را تماشا نمی‌کنند. حداقل زمان مشاهده یک وبسایت 7 دقیقه و حداکثر بینهایت زمان می‌باشد که این مورد در روش‌های ذکرشده مانند:

تبلیغات تلویزیونی 5 ثانیه تا 2 دقیقه است

در بیلبوردهای تبلیغاتی از 1 تا 10 ثانیه

و در تبلیغات کاغذی (روزنامه مجلات و...) محدود به تاریخ همان روز می‌باشد

همچنین در روش‌های قدیمی این معضل وجود دارد که شما هیچ‌وقت دیده نشوید

تفاوتی ندارد که شما فروشنده هستید یا تولیدکننده، صاحب یک کارخانه یا شرکت، مدیر یک سازمان یا نهادی دولتی.

اینترنت برای معرفی شما و کسب و کارتان بینهایت وسیع است همچنین هزینه کردن برای داشتن وب‌ سایتی مناسب که کاربرانتان را زودتر به شما برساند یک راه‌ حل کاملاً منطقی و سودآور است

ما برای شما، با توجه به کسب کار شما، برای نیاز بازار کارتان سایت طراحی می‌کنیم. 

 

بهینه سازی موتورهای جستجو

در بهینه سازی موتورهای جستجو پیچیدگی های زیادی وجود دارد، اما مسئله مهم این است که بسیاری از افراد در همان مراحل اولیه دچار مشکل می شوند و به مراحل پیچیده نمی رسند.

در زیر به توضیح اصلاحاتی که باید در بهینه سازی موتورهای جستجو انجام شود، می پردازیم:

شناخت مشتریان

واضح نبودن بازار هدف و محصولات ارائه شده یک کسب و کار سبب از بین رفتن وضوح در بازاریابی شده و باعث می شود مشتریانی را جذب کنید که مناسب کسب و کار شما نیستند؛ همچنین در تبدیل ترافیک به مشتریان هم به مشکل خواهید خورد.

استراتژی بهینه سازی موتورهای جستجو باید بر پایه یک تصویر واضح از مشتریان ایده آل شما و این که چه کاری میتوانید برای آنها انجام دهید، باشد.

آیا صفحات شما منظم است؟

از هر کلمه کلیدی در هر صفحه ای استفاده نکنید. برای هر کلمه کلیدی خاصی صفحه خاص خود را بسازید. یعنی برای هر یک از خدمات و محصولاتی که عرضه می کنید صفحه خاص خودش را ایجاد کنید؛ باید از تنظیم بودن صفحات خود مطمئن باشید به این معنی که تمامی مؤلفه های صفحات اعم از عنوان، URL، محتوا و . . . با کلمات کلیدی شما متناسب بوده و بازتابی از آن ها باشد.

جستجو شما ممکن است آن طور که باید به نظر نرسد.

ممکن است در کسب و کار شما اصطلاحاتی وجود داشته باشد که شما از روی تخصص خود از آن ها استفاده می کنید و با آنها کاملاً آشنایی دارید. اما چشم اندازی که از سایت شما وجود دارد ممکن است آن عبارات را به خوبی انتقال ندهد. اما آیا همه افراد از این عبارات آگاهی دارند و با آنها آشنا هستند؟ اگر بخواهند در موتورهای جستجو به دنبال شما بگردند و شما را در نتایج بیابند با چه عبارتی شما را جستجو کنند؟

یکی از اساسی ترین مسائل در بهینه سازی موتورهای جستجو آن است که:

برای این که بتوانید تعداد بازدیدکنندگانی را که از طریق جستجو به سایت شما می آیند، افزایش دهید باید از محبوبترین و رایج ترین کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات خود استفاده کنید. به کلماتی که از زبان مشتریان تان در رابطه با کار خود می شنوید دقت کنید و آنها را در کلمات کلیدی به کار ببرید. کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت ها بسیار اهمیت دارند و نقش کلیدی را ایفا می کنند.

کیفیت، نه کمیت

بهینه سازی سایت فقط به خاطر مقدار ترافیک دریافتی نیست، بلکه موضوع اصلی بر سر کیفیت آن است. در صورتی که شما به جای مقدار زیاد ترافیک، به ترافیک مشتریان مورد هدف خود اهمیت داده و بر روی آن تمرکز کنید و آن را اساس و پایه فعالیت خود سازید، کسب و کاری بسیار با دوام تر خواهید داشت؛ پس عبارات کلیدی بلند را هم در نظر داشته باشید. هر چند ممکن است که تعداد کم و سطح پایینی از ترافیک را به سایت شما روانه سازد اما این ترافیک، خاص سایت و زمینه کاری شما خواهد بود و بر روی نوع کسب و کار شما متمرکز است.

صفحات مرتبط با جستجو

صفحه اصلی سایت، همیشه مرتبط ترین و بهترین جایی نیست که بازدیدکنندگان بتوانند از آنجا به سایت وارد شوند. با استفاده از گزارش های تحلیلی گوگل می توانید دریابید که آیا مشتریان شما به صفحه مناسب با جستجویشان وارد می شوند یا خیر. اگر نه، باید به فکر بهینه سازی مجدد صفحات باشید