09173119959 مشاوره
جدیدترین روش های تبلیغات و بازاریابی را بشناسید !

تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مهر 1394

بازدید : 18177

اگر میخواهید با طرح جدیدی موجب رونق کسب و کار خود شوید و همزمان با افزایش بازده تبلیغات شاهد کاهش چشمگیر هزینه تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات خود شوید ؛ به شما توصیه میکنیم این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید

جدیدترین روشهای تبلیغات و بازاریابی دنیا را بشناسیم !

در دنیای تجارت امروز؛ آنان که اطلاعات بیشتر و بروزتر دارند موفق ترند . این جمله ایست که صاحبان کسب و کار موفق در هر کجای دنیا به آن اعتقاد دارند . قبل از معرفی جدیدترین متد تبلیغات و بازاریابی به شما تظمین میدهم اگر این مقاله را تا پایان مطالعه کنید و تنها 50% از روش های معرفی شده را در سیکل تبلیغات و بازاریابی خود بگنجانید بزودی از رقبای خود سبقت چشمگیری خواهید گرفت و میان رقبای صنف خود اول خواهید شد .
 
روش راه اندازی سایت | ثبت ایده های جدید | پیاده سازی ایده های جدید | بازاریابی اینترنتی | تبلیغات اینترنتی | متد جدید تبلیغات | روش جدید تبلیغات | روش  جدید بازاریابی | بهترین شرکت های تبلیغاتی | بهترین شرکت های مشاور بازاریابی | بهترین شرکت های مشاور تبلیغاتی


اخطار !

شرکت ها و سازمان های تجاری ؛ حتی  در کشورهای وابسته به پول نفت که قاعدتا دارای اقتصاد انحصاری و دولتی هستند و نیازی به افزایش و وفاداری مشتری ندارند ؛  اگر روش بازاریابی و تبلیغات بروز ننمایند در مدت زمان کوتاهی از بازار حذف خواهند شد .
 
امکان استفاده از جدیدترین شیوه های تبلیغات و بازاریابی در ایران !

برخی از روش های روز تبلیغات و بازاریابی در کشورهای توسعه یافته به مراتب با هزینه کمتر و بازده بالا  انجام میگردد ؛ لیکن در کشور عزیزمان ایران  به دلیل وابستگی تبلیغات و بازاریابی به سیاست ؛ اقتصاد عمومی کشور ؛ رشد علمی و فرهنگی و . . . موارد دیگر عملا بکارگیری متدهای روز و جدید به دلیل هزینه بالا و بازده کم امکانپذیر نیست !

بهترین شیوه برای استفاده از الگوهای عملی بررسی روش های بازاریابی و تبلیغات کشورهای توسعه یافته مربوط به 5 سال الی 15 سال قبل است .  ممکن است دلیل استقبال و تاثیرگذاری روش های گذشته بر مصرف کنندگان ایرانی به دلیل وابستگی تبلیغات و بازاریابی به اقتصاد و توسعه دانش و فرهنگ روشهای قدیمی تر در ایران بازده بالاتری دارد و توسط مصرف کنندگان بیشتر استقبال میشود.  برای عملی نمودن و تغییر سبک تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات خود قبل از هر کار  با یک مشاور بازاریابی و تبلیغات مشورت کنید تا بهترین گزینه را در بازار رقابتی ایران به شما پیشنهاد کند . 

راه اندازی سایت | طراحی وب سایت | بهینه سازی سایت | بازاریابی محتوای سایت | روش تبلیغات سایت | روش راه اندازی سایت

1- راه اندازی وب سایت حرفه ای با هدف اطلاع رسانی !

برای راه اندازی وب سایت خود کافیست ابتدا ثبت دامین مرتبط با برند تجاری تان را انجام دهید و در نهایت با خرید هاستینگ و سفارش طراحی سایت به یک شرکت طراحی سایت معتبر اقدام به راه اندازی سایت خود نمایید . وب سایت شما به نوعی یک واسطه اطلاع رسانی آنلاین و کم هزینه به حساب میاید و مشتریان شما با مراجعه به سایت شما میتوانند تمام اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات شما را به دست آورند .
 
" هر روز که بگذرد ارزش وب سایت شما بیشتر میشود "

 
2- راه اندازی فروشگاه اینترنتی با قابلیت سفارش آنلاین و پرداخت اینترنتی !

اگر محصولات و خدمات شما قابلیت فروش  آنلاین را دارد به شما توصیه میکنیم در اولین فرصت سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به یک شرکت طراحی وب معتبر بدهید . راه اندازی فروشگاه آنلاین به کاربران شما و نمایندگان و بازاریابان محصولات وخدمات شما کمک میکند تا حتی در دور افتاده ترین شهرها امکان بازارسازی برای شما وجود داشته باشد . هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی در حدود یک / صدم هزینه راه اندازی یک نماینده فروش و یا یک / هزارم هزینه راه اندازی یک شعبه رسمی خواهد بود . . .  بیشتر          طراحی فروشگاه اینترنتی
 
3تبلیغات اینترنتی رایگان | تبلیغ در بهترین سایت های ایران | تبلیغ رایگان اینترنتی | بازاریابی اینترنتی | بهینه سازی وب سایت- بهینه سازی سایت در موتورهای جستجوگر معتبر دنیا !

بهترین زمان برای افزایش رتبه سایت در گوگل یا یاهو و سایر جستجوگر ها ؛ حداقل 2 ماه پس از طراحی سایت یا طراحی فروشگاه اینترنتی است . پس از راه اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی اولین گام افزایش رتبه و رنک سایت یا فروشگاه اینترنتی در موتورهای جستجوگر معتبر دنیا میباشد . بهینه سازی سایت با هدف افزایش رتبه صفحات سایت در نتایج جستجوی کاربران در گوگل ؛ یاهو ؛ بینگ و . .  سایر جستجوگر ها میباشد که این افزایش رتبه موجب افزایش بازدید سایت یا افزایش بازدید فروشگاه اینترنتی و در نهایت موجب افزایش تاثیرگذاری  تبلیغات و بازاریابی از طریق وب سایت در فضای مجازی میباشد .


4- تبلیغات اینترنتی در بهترین سایت های ایران و جهان !

بنرهای تبلیغاتی ؛ تبلیغات متنی و لینکدار ؛ انتشار مقاله و خبر با هدف تبلیغات و . .  سایر تبلیغاتی که در بهترین سایت های ایران و جهان برای وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما انجام میگردد . هزینه تبلیغات اینترنتی بستگی به رتبه سایت تبلیغاتی مورد نظرتان دارد . اگر میخواهید از ارزش یک سایت برای تبلیغات آگاهی حاصل کنید کافیست نام سایت را در www.alexa.com وارد نمایید و رتبه سایت مورد نظرتان را در ایران و جهان مشاهده نمایید .
دقت کنید !

برخی از سایت ها دارای رتبه پایین و بازدیدکننده کمی هستند ولی با هدف دریافت وجه از طریق بازاریابی تلفنی یا حضوری به شما وعده بازده بالا و تبلیغات موثر را میدهند . توصیه میکنیم قبل از پرداخت حتی 1 ریال به اینگونه سایت ها وارد سایت الکسا شده و رتبه سایت را استعلام کنید .. . .  بیشتر
 
5- تبلیغات اینترنتی در سایت های مرتبط با محصولات و خدمات !

تبلیغات هدفمند همیشه بازده بالایی دارد . سایت های خبری ؛ بازی و سرگرمی ؛ تجاری و . .  تبلیغاتی هستند که بصورت تخصصی در مورد محصولات و خدمات شما تبلیغات و بازاریابی انجام میدهند . چنانچه تعرفه تبلیغات در اینگونه سایت ها برای شما مناسب است ؛ درنگ نکنید ! در اولین فرصت ممکن سفارش تبلیغات بنری و لینکدار خود را به سایت های مرتبط با محصولات و خدمات خود بدهید . . . .  بیشتر
 
6- ارسال ایمیل تبلیغاتی و گروهی !

ارسال ایمیل گروهی فقط در صورتی برای شما مفید است که راه اندازی سایت خود را با محتوای مفید و لینک های صحیح انجام داده باشید . طراحی ایمیل تبلیغاتی خود را به همراه زمان بندی ارسال ایمیل های گروهی و انبوه به شرکت های معتبر و با سابقه در این رابطه سفارش دهید . اگر هنوز طراحی سایت انجام نداده اید بهتر است ایمیل تبلیغاتی ارسال نکنید ؛ چراکه 90% کاربران پس از مشاهده ایمیل تبلیغاتی بر روی تصاویر یا لینک های ایمیل کلیک میکنند . . . .  بیشتر

مراقب باشید !

در اینترنت آگهی هایی با عنوان ارسال میلیونی ایمیل ؛ ارسال ایمیل به یک میلیون یا بیشتر ایمیل فعال و یا آگهی های مشابه با هزینه بسیار کم  دیده میشود که متاسفانه به دلیل عدم بررسی کاربران اینگونه آگهی ها دارای اعتبار نبوده و گاها یک/صدم تعهد داده شده هم ایمیل ارسال نمیکنند . بهتر است سفارش ارسال ایمیل تبلیغاتی خود را به شرکت های معتبر بازاریابی و تبلیغات اینترنتی بدهید تا از کم فروشی و سوء استفاده های احتمالی جلوگیری نمایید .. . .  بیشتر
 
7ارسال اس ام اس تبلیغاتی | ارسال پیامک | پیامک تبلیغاتی | ارزانترین پیامک | ارزان ترین قیمت ارسال اس ام اس- ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند !

هم زمان با راه اندازی وب سایت خود یک پنل ارسال پیامک دارای بانک شماره موبایل کشوری شامل شماره موبایل مشاغل طبقه بندی شده و بانک شماره موبایل محله ها با تفکیک کد پستی را تهیه کنید . ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره موبایل محدوده ای خاص و یا شماره موبایل مدیران صنفی خاص در زمان مناسب و با متن مناسب در افزایش فروش و توسعه بازاریابی شما تاثیرگذار است . . . .  بیشتر

" انتخاب پنل اس ام اس مناسب مهم است !"

برای ارسال پیامک انبوه یا تهیه پنل ارسال اس ام اس به شرکت های ارائه دهنده سیستم های ارسال پیامک مراجعه کنید و ترجیحا از سایت های تبلیغاتی و یا وبلاگ ها و یا اشخاص اینگونه پنل های پیامک را خریداری نکنید . بهتر است تمام پیامک های شما واقعا ارسال شود تا اینکه فریب قیمت کمی پاینتر را بخورید و بیش از نیمی از پیامک های شما ارسال نشود . اغلب وبلاگ ها و سایت های نامعتبر با قیمت های بسیار پایین جلب توجه میکنند ولی تبلیغ با این شیوه نتیجه معکوس خواهد داشت .. . .  بیشتر
 
8تبلیغ در فیس بوک | بازاریابی در یوتیوپ | تبلیغ در یوتیوپ | تبلیغ در گوگل | تبلیغ در گوگل پلاس- انتشار خودکار در شبکه های اجتماعی و وبلاگ های معتبر !

شبکه های اجتماعی مطرح دنیا دارای پتانسیل بالایی برای تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات شما هستند . علاقه کاربران به شبکه های اجتماعی موجب شده تا بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی به یک تخصص تبدیل شود . تبلیغ در شبکه اجتماعی صرفا انتشار یک لینک یا ویدئو یا مطلب نیست ! برای تبلیغات صحیح و انتشار میلیونی مطلب یا تصویر محصول یا خدمت خودتان حتما به یک متخصص تبلیغات در شبکه های اجتماعی مراجعه نمایید . . . .  بیشتر
 
9- بازاریابی اینترنتی توسط سایت های تخفیف گروهی !

وب سایت های مزائده ، مناقصه ، قرعه کشی ، بازی و سرگرمی و حراجی ها و نمایشگاه های مجازی هر کدام سیستم های متنوعی را برای بازاریابی و فروش محصول در اختیار ما قرار میدهند . بهترین سایت های تخفیف گروهی را انتخاب کنید و به چند سایت مناسب با فروش بالا محصول یا خدمت خود را با هدف همکاری در فروش بسپارید . سایت های تخفیف گروهی این امکان را به شما میدهند تا آگهی های تخفیف دار یا فروش ویژه خود را به جای معرفی در سایت خودتان و یا صرف هزینه و تبلیغات در سایت های دیگر توسط سایت های تخفیف گروهی انجام دهید . . . .  بیشتر

انتخاب یک سایت تخفیف گروهی مناسب ! 

اغلب سایت های تخفیف گروهی به دلیل نیاز به تخفیف 60% الی 90% در جستجوی خدمات و محصولاتی هستند که با وجود این تخفیف باز هم برای تولیدکننده منفعت به همراه داشته باشد . بهتر است سایت های تخفیف گروهی را بیابید که برای عرضه و فروش محصولات شما علاقه نشان دهند و یا برای فروش محصول یا خدمت شما یک برنامه یکساله زمان بندی شده به شما ارائه دهند . اگر محصول خاص است ؛ قبل از مذاکره با سایت تخفیف گروهی سابقه فروش سایت تخفیف گروهی را دنبال کنید و میزان موفقیت سایت را در فروش محصولات یا خدمات خاص ارزیابی کنید .. . .  بیشتر
 
10- ساده سازی در مجوز نمایندگی های اینترنتی محصولات و خدمات !

جدیدترین شیوه بازاریابی الکترونیکی که در ایران نیز استقبال شده است ، ساده سازی پذیرش نمایندگی فروش به شرکت ها و موسسات و یا حتی اشخاص است . در این روش شرکت اصلی برای نماینده فروش یک وب سایت استاندارد مطابق با الگوهای سازمانی خود راه اندازی نموده و انواع ابزار و امکانات را در اختیار نماینده فروش برای آغاز فعالیت قرار میدهد . نماینده فروش با استفاده از وب سایت (ممکن است وب سایت راه اندازی شده یک فروشگاه اینترنتی متصل به درگاه بانکی شرکت اصلی باشد ) در فضای مجازی تبلیغ میکند و محصولات یا خدمات شرکت اصلی را بازاریابی نموده و به مشتریان جدید خود محصول یا خدمت مورد نظرشان را ارائه می نماید . 

سود نمایندگان فروش مجازی چقدر است ! 

پورسانت نمایندگان فروش در شیوه پذیرش نمایندگی فروش الکترونیکی به دو شیوه انجام میشود . روش اول کسر مبلغ پورسانت و پرداخت مابقی مبلغ به شرکت اصلی است و روش دوم پرداخت کل مبلغ به بهینه سازی فروشگاه اینترنتی | تبلیغات برای فروشگاه آنلاین | راه اندازی فروشگاه کارت شارژ | طراحی وب سایت حرفه ای | شرکت های طراحی وب تهران | شرکت های طراحی سایت | بهترین هاستینگ | بهترین هاست | بهترین دامین و هاستشرکت اصلی و محاسبه پورسانت و پرداخت هفتگی یا ماهانه و سالانه از طرف شرکت اصلی میباشد .. . .  بیشتر
 
11- تمرکز بر روی محصولات و خدمات تخصصی و اصلی تولیدکننده !

فروش تخصصی یک محصول از یک گروه بهتر از فروش محصولات در گروه های متنوع است . اگر تولیدکننده چندمحصول یا خدمت متفاوت هستید بهتر است برای فروش هر محصول یک وب سایت تخصصی راه اندازی کنید و برای فروش هر محصول تبلیغات تخصصی همان محصول را انجام دهید . آمار فروش نشان دهنده استقبال مشتریان از فروشگاه هایی است که محصولاتی خاص از یک گروه را بصورت تخصصی میفروشند .

مثال :

فروشگاه جوراب و فقط جوراب فروشی معادل یک فروشگاه پوشاک عرضه کننده محصولاتی مانند پیراهن ، تیشرت ؛ جوراب ؛ کت و شلوار و . .  خواهد داشت . در یک کلام ! اعتماد خریداران به فروشگاه ها و شرکت های عرضه کننده یک محصول از یک گروه جنسی بیشتر است . . . .  بیشتر
 
ارزیابی پتانسیل مشتریان در فضای مجازی !

افزایش کاربران اینترنت در فضای مجازی ؛ میانگین سن جوان کاربران اینترنتی ؛ میانگین درآمد کاربران اینترنتی ؛ جنسیت کاربران اینترنتی و نیازهای کاربران اینترنتی با توجه به منطقه جغرافیایی و یا سطح سواد و دانش فنی و . . موارد دیگر میتواند نشان دهنده پتانسیل بالای فضای مجازی را به عنوان یک محیط جدید برای عرضه محصولات و خدمات و توسعه کسب و کار باشد . افزایش تعداد کاربران استفاده کننده از اینترنت پرسرعت و کاربرانی که با اهداف گوناگون نسبت به خرید کامپیوتر یا نوت بوک اقدام کرده اند از دیگر دلایل بستر مناسب برای بازاریابی میباشد . 

تنوع کاربران فضای مجازی :

استفاده بیش از 80% دانشجویان از اینترنت موبایل ؛ اتصال بیش از 70% تبلت ها به اینترنت و همچنین استفاده بیش از 40% کاربران به اینترنت فقط با هدف ورود به شبکه های اجتماعی ، استفاده از سیستم های چت روم ؛ پرداخت قبوض و . . .  غیره  توانسته است فضای مجازی اینترنت ایران را با وجود سرعت بسیار کم و ابزار و امکانات ضعیف به بهترین فضا برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و بهترین موقعیت برای بازاریابی و تبلیغات هدفمند تبدیل کند . 
 
مقایسه هزینه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی !

هزینه تبلیغات سنتی مانند هزینه چاپ آگهی در مجلات ، روزنامه ها و هفته نامه ها تقریبا 10 برابر تبلیغاتی مانند ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال ایمیل گروهی میباشد . هزینه تبلیغات سنتی مانند تبلیغ در رادیو و تلویزیون نسبت به تعداد مخاطبین و مخصوصا تعداد مخاطبین جذب شده بسیار بالاتر از هزینه راه اندازی یک سایت با احتساب هزینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی است . 

مقایسه تعداد مخاطبین  :

وقتی 10000 پیامک تبلیغاتی به یک منطقه یا صنف خاص ارسال میگردد تقریبا 80% صاحبان موبایل متن پیامک (حداقل 5 کلمه اول) را مشاهده میکنند . در ارسال ایمیل تبلیغاتی و راه اندازی وب سایت نیز درصد جلب توجه مخاطبین به همین شکل است . این در حالی است که در تبلیغات مطبوعاتی و یا تبلیغات رادیو و تلویزیونی این تبلیغات نسبت به هزینه تبلیغ از تعداد کمتری برخوردار است . . . .  بیشترروش های افزایش بازدید سایت | روش بازاریابی اینترنتی | روش تبلیغات اینترنتی | روش افزایش رتبه سایت | روش افزایش رنک سایت | روش های بهینه سازی سایت | آموزش بهینه سازی سایت
 
مقایسه هزینه بازاریابی اینترنتی با بازاریابی سنتی !

تبلیغات اینترنتی و بازاریابی اینترنتی هزینه های گوناگونی دارد . مطرح ترین برندهای جهان بیشتر در  تبلیغات خود را در فضای مجازی یا نمایشگاه ها و سمینار ها هزینه میکنند . اگر بخواهیم فقط یک روش تبلیغاتی را مقایسه کنیم به تبلیغ تلویزیونی و تبلیغ پیامکی میپردازیم .
در تلویزیون ایران برای پخش یک آگهی با زمان 60 ثانیه در حدود 10 الی 20 میلیون تومان هزینه در بر دارد .

این در حالی است که در همان ساعت اگر برنامه با بیننده بالا باشد در حدود 10 الی 15 میلیون بیننده خواهد داشت .  تبلیغ در یک پیک تبلیغاتی درتهران در یک صفحه کامل داخلی هزینه ای در حدود 1000000 تومان الی 1500000 تومان  دارد و تیراژ اینگونه ماهنامه و یا پیک ها در حدود 20 الی 30  هزار میباشد .

این در حالی است که اگر تبلیغ تلویزیونی شما حرفه ای ساخته شده باشد و طرح گرافیکی طرح مجله و پیک شما نیز حرفه ای اجرا شده باشد در حدود 5% بینندگان آنرا میخوانند و کمتر از 1% با شما تماس خواهند گرفت یا محصول شما را خریداری میکنند .
این درحالی است که شما با 1000000 میلیون تومان میتوانید حدود 100000 پیامک تبلیغاتی و هدفمند ارسال کنید و یا با 10,000,000 تومان میتوانید یک وب سایت حرفه ای با بازدیدکنندگان واقعی درحدود 10000 بازدید در روز را طراحی و اجرا کنید . طبق آخرین آمار اگر طراحی وب سایت حرفه ای انجام شده باشد و پیامک تبلیغاتی شما هم در زمان مناسب با متنی مناسب ارسال شود در حدود 40% مخاطبان را جذب خود کرده و در حدود 5 % الی 10 % نسبت به مشاوره ، سفارش و خرید محصول یا خدمت شما اقدام میکنند .
تبلیغات اینترنتی | بازاریابی اینترنتی | جدیدترین روش تبلیغات | جدیدترین روشهای تبلیغات در دنیا | جدیدترین روشهای بازاریابی در دنیا | طراحی سایت | خرید هاستینگ | ثبت دامین | ثبت آنلاین دامینبازده برند سازی با استفاده از نسل جدید تبلیغات و بازاریابی !

با توجه به مقایسه هزینه و بازده تبلیغات و بازاریابی سنتی و مدرن عملا به این نتیجه خواهیم رسید که با یک / دهم هزینه تبلیغات متداول میتوانید برند خود را به جای 6 سال در کمتر از 1 سال در صنف خود مطرح کنید . البته تبلیغات مداوم ، مشاوره با کارشناسان مجرب و استفاده از ابزار و امکانات شرکت های معتبر تبلیغات و بازاریابی در این آمار موثر است . . . .  بیشتر
 
آغاز بازاریابی اینترنتی و آغاز تبلیغات اینترنتی چگونه است ؟

اگر میخواهید از مزایای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بهره مند شوید ؛ کافیست از هم اکنون در اینترنت در میان نتایج جستجو مربوط به واژه های : شرکت های بازاریابی اینترنتی + تبلیغات اینترنتی چندین سایت را انتخاب و با یکدیگر مقایسه کنید و از میان شرکت ها یکی را به عنوان مشاور تبلیغات اینترنتی و بازاریابی اینترنتی خود انتخاب نمایید . . .  بیشتر
 
 

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن