09173119959 مشاوره
اصول و مبانی انتخاب فروشگاه اینترنتی مناسب

تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1396 ( 5:0:49 )

بازدید : 2075

در این بخش به بررسی وجود امکانات لازمی که باید در طراحی فروشگاه اینترنتی وجود داشته باشد تا نیاز های شما را برطرف نمایند می پردازیم.

در این بخش به بررسی وجود امکانات لازمی که باید در طراحی فروشگاه اینترنتی وجود داشته باشد تا نیاز های شما را برطرف نمایند می پردازیم.
شما با بررسی این امکانات و در نظر گرفتن آنها می توانید بهترین فروشگاه ساز حرفه ای را که مد نظر دارید انتخاب و تهیه بفرمایید.

واکنش گرا و ریسپانسیو:
در حال حاظر بیش از 60% سرچ ها و جستجوهای سایتها و بازدید های آن توسط اسمارت فون ها و گوشی های هوشمند صورت می گیرد و این امر بوضوح اهمیت داشتن فروشگاه های اینترنتی را که از سیستم ریسپانسیو بودن برخوردار است را نشان می دهد و درصورتی که فروشگاه اینترنتی شما ریسپانسیو نباشد حداقل 60% مشتریان خود را از دست می دهید.

نسخه مخصوص موبایل:
موتورهای جستجو و مخصوصا موتور جستجو گوگل که درحال حاظر حرف اول را در زمینه جستجو اینترنتی می زند ، ارزش زیادی به سایتهایی که نسخه مخصوص موبایل را دارند قرار داده است و این به معنای آن است که دارابودن نسخه مخصوص نمایش تلفن همراه نقش مهمی را در سئو سایت پیاده می کند، نسخه مخصوص موبایل عبارت از این است که نمایش سایت شما در تلفن های هوشمند کاملا با  نمایش آن در کامپیوتر ها متفاوت باشد.

امکان دسته بندی مجموعه و زیر مجموعه به صورت تو در تو و نامحدود:
شما باید در فروشگاه اینترنتی خود امکان درست کردن تعداد نامحدود مجموعه اصلی و همچنین زیرمجموعه را داشته باشید و این امکان در مواقعی که شما تعداد محصولات بالایی دارید بسیار کاربردی می باشد زیرا دست شمارا جهت قراردادن محصولات در هر زیرمجموعه و دسته اصلی باز می گذارد و می توانید فروشکاه اینترنتی خود را از نظر قراردادن محصول کاملا مطابق سلیقه و نیاز خود مدیریت نمایید.

امکان افزودن تصویر به دسته بندی ها:
در پاره ای از مواقع لازم است که شما برای هر دسته بندی و زیر مجموعه یک عکس اختصاصی قرار دهید تا هم زیبایی سایت شما از نظر بصری کامل تر شود و هم برای مراجعه کنندگان شما امکان جستجو و پیدا کردن مجموعه و دسته بندی مورد نظر راحت تر باشد.
وارد کردن محصول به تعداد نامحدود:
یکی از نیاز های شما در فروشگاه اینترنتی وارد کردن هرتعداد محصول در سایت می باشد و متاسفانه بعضی از فروشگاه های اینترنتی این قابلیت را در اختیار خریدار قرار نمی دهند.

امکان نمایش محصول در صفحه اصلی بصورت ویژه:
یکی از قابلیت ها و امکانات لازم و مهم برای فروشگاه اینترنتی نحوه چیدمان محصولات خاص در صفحه اصلی می باشد که این امکان به افزایش فروش محصولات ویژه شده توسط خودتان می انجامد.

انتشار محصول بر اساس ساعت ، تاریخ و یا دوره ای و فصلی:
شما باید بتوانید محصولات خود را جهت نمایش مدیریت نمایید که این امر با این امکان برای شما میسر می شود و شما می توانید از طراح فروشگاه اینترنتی خود این امکان را جهت مدیریت بهتر محصولاتتان طلب نمایید.

تعیین حداقل و حداکثر سبد خرید:
برای شما لازم است تا بتوانید بر نحوه خرید مشتریان خود از فروشگاه اینترنتی نظارت داشته باشید

امکان ایجاد تولید کننده و سازنده به صورت مجزا جهت هر محصول:
لازم است تا شما جهت محصولات خود بتوانید تولید کننده و سازنده تعریف نمایید و همچنین مشتریان شما بتوانند براساس تولید کننده و سازنده محصولات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

سئو:
یکی از لازم ترین امکانات برای فروشگاه اینترنتی داشتن امکان سئو می باشد و شما باید درابتدای طراحی فروشگاه اینترنتی این امکان را حتما جهت ارتقای سایت خود از طراح طلب نمایید.


در این مقاله سعی گردید بهترین و مهمترین امکانات یک فروشگاه برای شما توضیح داده شود و لازم به دکر است که اگر به صورت جزیی دنبال امکانات فرشگاه اینترنتی هستید به شما گفته می شود که یک فروشگاه خوب شامل بیش از 150 امکان خاص می باشد.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن