09173119959 مشاوره
المانهای آزار دهنده در طراحی وب سایت

تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مرداد 1396 ( 2:38:56 )

بازدید : 1761

از جمله ویژگی هایی که باید در طراحی سایت مورد توجه قرار گیرد دوری از المانهای آزار دهنده در طراحی وب سایت می باشد برای این منظور کافیست به چند مورد بیشتر توجه کرد

از جمله ویژگی هایی که باید در طراحی سایت(شیراز) مورد توجه قرار گیرد دوری از المانهای آزار دهنده در طراحی وب سایت(شیراز) می باشد برای این منظور کافیست به چند مورد بیشتر توجه کرد.با رعایت این موارد می توانید کاربران بیشتری را به وب سایت(شیراز) خود جلب کنید و همچنین درصد فرار از وب سایت شما پایین خواهد آمد.

المان های آزاردهنده در طراحی وب سایت (در شیراز)

مواردی که باید از آنها دوری کرد عبارتند از:

√ موسیقی پیش زمینه : معمولا در وب سایت های رادیویی و یا فروش سی دی از موسیقی در پیش زمینه استفاده می شود در غیر این صورت برای سایر وب سایت ها پخش موسیقی از عوامل مهم برای فرار از وب سایت می شود.
√ فونت خیلی بزرگ و یا فونت خیلی کوچک  : شما باید برای افزایش بازدید خود و طراحی وب سایت(شیراز) مناسب از یک فونت مناسب نیز استفاده کنید.به کار بردن فونت خیلی کوچک و یا خیلی درشت بیشتر درصد فرار از سایت را بالا میبرد.
√ پنجره های ظاهر شونده : با باز شدن پنجره های جدید معمولا کاربران نمی توانند به قسمت های مهم سایت دسترسی پیدا کنند شما می توانید پیامهای مهم را در قسمتی ویژه از وب سایتتان نمایش دهید.
√ روی هم اندازی لایه ها : لایه ها می توانند خیلی مفید باشند ولی نه هنگامیکه از آنها برای پیامهای آزار دهنده استفاده می شود. سعی نکنید بزور خوانندگان تان را مجبور به خواندن پیامهایتان کنید. سعی در متقاعد کردن آنها برای خواندن کنید تا آنها را مجبور به خواندن کنید.

با رعایت موارد بالا و استفاده کردن درست از آن ها می توانید در طراحی سایت(شیراز) از سایر وب سایت های دیگر از نظر جذب کاربر در رتبه ی بالاتری قرار گیرید.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن