09173119959 مشاوره
طراحی سایت فلت

تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مرداد 1396 ( 2:9:52 )

بازدید : 1731

از جدیدترین روندهای طراحی سایت که در سال 2016 نیز مورد استفاده قرار می گیرد، طراحی سایت فلت (طراحی سایت تخت ) است. این نوع طراحی سایت که به آن flat design نیز می گویند، دارای ویژگی های متعددی است.

از جدیدترین روندهای طراحی سایت شیراز که در سال 2017 نیز مورد استفاده قرار می گیرد، طراحی سایت فلت (طراحی سایت تخت در شیراز ) است. این نوع طراحی سایت شیراز که به آن flat design نیز می گویند، دارای ویژگی های متعددی است. در این مقاله از آموزش طراحی سایت(شیراز) ، قصد داریم توضیحاتی رادر مورد این نوع طراحی سایت(شیراز) و ویژگی های آن بیان نماییم.

از ویژگی های بارز این نوع طراحی سایت(شیراز) که در واقع اصلی ترین نقطه تمایز طراحی سایت(در شیراز) فلت با سایر انواع طراحی سایت است، عدم وجود آیتم های سه بعدی است. در واقع در این طراحی سایت(شیراز) تمام آیتم های مورد استفاده از تصاویر و آیکون ها گرفته تا نوشته ها و افکت ها همگی در حالت دو بعدی طراحی می شوند. از این رو سایت نمایی تخت و مسطح به خود می گیرد.

به موجب عدم استفاده از آیتم های نسبتا پر حجم سه بعدی، این نوع طراحی سایت(شیراز) دارای حجم پایینی است و از این رو می توان سبک بودن طراحی سایت فلت را به عنوان یک مزیت برای آن بیان کرد. مزیت دیگر این نوع طراحی سایت(شیراز)، رنگ بندی زیبا و شادی است که در آن به کار می رود. از ویژگی های اصلی طراحی سایت(شیراز) فلت که باید در هنگام طراحی سایت در نظر گرفته شوند می توان به مواردی همچون: به کاربردن css بسیار، حداقل استفاده از عکس، سبک فلت و مسطح، استفاده نکردن از گرادیانت و به کاربردن رنگ های شاد و متنوع اشاره کرد.

به عبارت دیگر طراحی سایت  فلت باید در عین سادگی ، زنده، جذاب و حرفه ای انجام شود تا بتواند مخاطب را به خود جلب کند. در برخی از سایت ها، آیکون های فلت در طرح ها و با رنگ بندی های مختلف به صورت فایل باز و یا در فرمت های مختلف گرافیکی ارائه شده اند که شما می توانید از آنها برای طراحی سایت(شیراز) فلت خود استفاده نمایید. 

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن