پنج شنبه 27 مهر 1396 ( 19:4:24 )
معرفی آنلاین محصولات

محتوای وب شما باید برای بازدید کنندگان، الهام بخش باشد و آنها را به سمت خرید از شما سوق دهد و هیچ چیزی برای قانع کردن مشتری بهتر از شرحی خوب برای محصول نیست. اغلب صاحبان مشاغل کوچک، این متن را به صورت لیستی از ویژگی ها در نظر می گیرند و به این صورت است که تنها محصول را شرح می دهند ولی این شرح اکثرا برای خریداران بالقوه کافی نیست و این می تواند برای کسب و کار شما خطرناک باشد. توضیحات کالا نقش اساسی در فرایند ارزیابی و خرید کالا توسط مشتری دارد. چه شما در حال توسعه ی محتوای جدید هستید یا حتی موارد فعلی را مرور می کنید، این پنج راهنمایی به شما کمک می کند شما دقیقا همان شرحی را که بایستی برای فروش محصول خود بنویسید قرار دهید.

۱-    خریدار خود را بشناسید. شناخت شخصیت مشتری یک بخش مهم از اهداف بازاریابی است، نوشتن شرح محصول، یک ضرورت است. دانستن اینکه چه کسی مخاطب هدف شماست به شما اجازه خواهد داد تا به زبان مشتریان خود صحبت کنید. با کلمات و عباراتی که به کار می برید می توانید مخاطبان خود را پذیرای پیامتان نمایید یا آنها را دفع کنید.

۲-    اولویت بندی ویژگی ها
بعد از اینکه شما لحن مناسبی برای توصیفات خود شناسایی کردید، زمان آن است که تعیین کنید کدام یک از ویژگی های محصول شما برای برجسته کردن مهم تر است. انجام این مورد کمی مشکل است. چون محصول شما به احتمال زیاد بسیاری ویژگی های خوب دارد ولی این هنر شماست که لیست ویژگی ها را کاهش داده و به تعداد کمی از عناصر کلیدی که برای مشتریانتان قانع کننده باشد و شما را از رقبای خود متمایز سازد برسید و روی آنها تمرکز کنید. این مورد واقعا سخت است.

۳-    نمای کلی مزایا
هنگامی که شما در مورد مهم ترین ویژگی ها جستجو می کنید، فکر کنید راجع به اینکه چگونه این ویژگی ها به خریدار سود خواهد رساند. مشتریان نسبت به اینکه چه محصولی به آنها ارائه می شود و یا چه سرویسی برای آنها انجام خواهد شد حساس هستند و لزوما در مورد یک ویژگی خاص تاکید ندارند. در نوشتن آن، به یاد داشته باشید که هدف این است که محصول به فروش برسد، نه فقط آن را توصیف کنید.

۴-    آن را جذاب نگهدارید.
شرح محصول می تواند هوشمندانه، الهام بخش و حتی سرگرم کننده باشد در این صورت هیچ کس از خرید خسته نخواهد شد، بنابراین در این مورد دقت کنید و حتما نوشته های خود را هوشمندانه و خواندنی نمایید.

۵-    قابل اسکن باشد.
حتی اگر شما قلم سحر آمیز داشته باشید، باید به یاد داشته باشید که اکثر مصرف کنندگان زمان برای خواندن هر کلمه ندارند. در عوض آنها به سرعت می توانند اطلاعات را اسکن کنند. توصیف خود را به بخش های منطقی بشکنید و از نشانه های بصری، مانند فونت های bold، یا Bullet بهره بگیرید.

اگر شما احساس می کنید مهارت لازم برای شرح اساسی محصول خود ندارید،با یک آژانس بازاریابی همکاری کنید یا کسی را استخدام کنید تا به شما برای ایده هایی در این رابطه کمک کنند. صرف نظر از اینکه آیا شما با کسب و کاری در سطح خود رقابت می کنید یا از نوع حرفه ای، این راهنمایی ها به شما کمک خواهد کرد تا مشتریان بالقوه خود را داشته باشید و مهمتر اینکه به فروش خوب برسید.

 

طراحی سایت شیراز،طراحی وب سایت شیراز

برچسب ها :

نظرات داده شده

دیدگاه شما

ایمیل شما :

نام شما :

نظر شما :

لطفا حاصل عبارت 5+4 را در باکس زیر وارد کنید :

طراحی سایت در شیراز- طراحی وب سایت در شیراز
شرکت طراحی سایت در شیراز - طراحی سایت ارزان در شیراز
سایت در شیراز - سایت شیراز

طراحی سایت در شیراز در شیراز طراحی سایت در شیراز و طراحی وب سایت در شیرازو شرکت طراحی سایت در شیراز از سیرن بهترین کیفیت را بخواهید

طراحی وب سایت در شیراز طراحی وب سایت حرفه ای در شیراز و طراحی صفحات سایت داینامیک و طراحی اپلیکشن موبایل در شیراز
    وب سایت شما به منظور جلب اعتماد مشتری باید حرفه ای به نظر بیاید و ظاهری قابل اعتماد داشته باشد. طراحی سایت ضعیف باعث هدر رفتن هزینه های شما خواهدشد. شرکت طراحی سایت سیرن با ارائه خدمات سایت ارزان در شیراز ، سایت در شیراز، سایت در جنوب کشور و وب سایت در استان فارس می پردازد. در پایین برخی از خدمات مرکز تخصصی طراحی وب سیرن پرداخته شده است.

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز در شیراز از جمله خدمات شرکت سیرن در شهر شیراز  است. برای طراحی سایت در شیراز شیراز ، شما ابتدا از نمونه کارهای سایت ما و نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی در قسمت نمونه کار های طراحی سایت دیدن فرمایید و سپس با شماره تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس بگیرید

طراحی وب سایت در شیراز

طراحی وب سایت در شیراز در شیراز یکی از مهمترین خدمات شرکت طراحی سایت سیرن است. برای طراحی وب سایت در شیراز کافی است شما ابتدا از نمونه کارهای سایت ما و نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی در قسمت نمونه کار های طراحی سایت دیدن فرمایید و سپس با شماره تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس بگیرید

طراحی سایت ارزان در شیراز

طراحی سایت ارزان در شیراز از مهمترین siren web design به حساب میاید. برای طراحی سایت ارزان در شیراز شیراز کافی است هدف خود از طراحی سایت را مشخص نمایید سپس از، قسمت طراحی سایت ارزان در شیراز از نمونه کارهای سایت ما و نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی در قسمت نمونه کار های طراحی سایت دیدن فرمایید و سپس با شماره تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس بگیرید

شرکت طراحی سایت در شیراز

یکی دیگر از خدمات ما در گروه طراحی سایت سیرن که یکی از بهترین  شرکت طراحی سایت در شیراز است. کارفرمایان و مشتریان عزیز جهت شرکت طراحی سایت در شیراز کافی است از طریق سایت ما و قسمت شرکت طراحی وبسایت در شیراز، از نمونه کارهای سایت ما و نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی در قسمت نمونه کار های طراحی سایت دیدن فرمایید و سپس با شماره تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس بگیرید

سایت حرفه ای در شیراز

یکی دیگر از خدمات siren web design سایت حرفه ای در شیراز است. کارفرمایان عزیز جهت سایت حرفه ای در شیراز کافی است شما ابتدا از نمونه کارهای سایت ما و نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی در قسمت نمونه کار های طراحی سایت دیدن فرمایید و سپس با شماره تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس بگیرید

طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز

طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز برای تمامی سلیقه ها امکان پذیر است. گروه طراحی سیرن با فراهم آوردن تعداد زیادی نمونه کار فروشگاه اینترنتی در شیراز و قرار دادن تصاویر و امکانات آنها درون وب سایت این امکان را برای شما فراهم می آورد که با دید بهتر تصمیم خود را برای راه اندازی فروشگاه آنلاین بگیرید جهت طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز کافی است با شماره های درون وب سایت تماس حاصل فرمایید.

موبایل اپلیکشن در شیراز

موبایل اپلیکشن در شیراز از دیگر خدمات شرکت طراحی اپلیکشن سیرن در شیراز است. جهت موبایل اپلیکشن در شیراز کافی است ابتدا طرح اپلیکشن خود را برنامه ریزی کنید و سپس با ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

 

طراحی وب سایت واکنش گرا در شیراز

طراحی وب سایت شیراز

طراحی سایت شیراز

شرکت طراحی سایت شیراز