چهار شنبه 1 شهریور 1396 ( 10:35:56 )
برندسازی شخصی

در هر دقیقه، ۳.۵ میلیون نفر در گوگل جستجو می‌کنند، ۴۲۵ هزار توییت می‌فرستند، ۱.۸ میلیون نفر با اسنپ‌چت پیغام می‌فرستند و حدود ۷۵۰ هزار دلار خرید آنلاین انجام می‌دهند. این فناوری‌ها باعث شده‌اند که افراد ارتباط بیشتری با هم داشته باشند. 

شما چطور می‌توانید مطمئن شوید که افراد شما را به یاد می‌سپارند و از شما به‌عنوان یک کارشناس در حوزه شخصی‌تان یاد می‌کنند؟ یکی از صاحب‌نظران برندسازی شخصی عنوان می‌کند: «وقتی خیلی  خوب باشید، سایرین نمی‌توانند شما را نادیده بگیرند.» به بیان دیگر، باید برند شخصی بسیار قوی داشته باشید که شما را از سایرین متمایز کند. شما می‌توانید با شخصیت حقیقی خودتان و نشان دادن استعدادهایتان، افراد را جذب خود کنید و باعث شوید که مخاطبان شما افزایش یابند، فقط لازم است خودتان باشید. البته غیر از شخصیت شما، مسائل زیادی در مورد برندسازی شخصی مهم هستند.

برند شخصی خود باشید

برندسازی شخصی نیاز به ایجاد استراتژی دارد و چیزی نیست که بتوان آن را یک‌شبه انجام داد یا با خواندن یکی دو مقاله آن را فهمید. شما باید خود را پرورش دهید تا بتوانید این استراتژی‌ها را پیاده کنید. برای شروع، قصد داریم ۵ مورد برای ساخت برند شخصی به شما پیشنهاد کنیم:

روی صدایتان کار کنید

شغل شما هر چه هست؛ اگر نویسنده هستید، هنرمند یا طراح هستید، باید بدانید هزاران نفر دیگر هستند که کار شما را انجام می‌دهند. شما نمی‌توانید با آنچه انجام می‌دهید خودتان را از دیگران متمایز کنید. ولی می‌توانید با چگونگی انجام کار خود و چرایی آن، دیگران را متوجه خود کنید. اینجا است که شخصیت شما باید خودش را نشان دهد. شخصیت شما بر اساس ژنتیک منحصربه‌فرد شما شکل گرفته است که مشخص می‌کند چگونه خودتان را نشان می‌دهید یا ارزش‌هایتان را چگونه ابراز می‌کنید. افراد با افراد ارتباط می‌گیرند، بنابراین مهم است که صدای شما قابل اعتماد، مهربان و به‌یادماندنی باشد. صاحب‌نظران عقیده دارند که مردم کالا یا خدمات نمی‌خرند؛ بلکه آن‌ها ارتباط می‌خرند، آن‌ها داستان می‌خرند، آن‌ها جادو می‌خرند. ۸۳ درصد مردم، به توصیه‌های دوستان و خانواده خود، اعتماد بیشتری نسبت به نام برندها دارند. داشتن صدای منحصربه‌فرد، جایگاه شما را در ذهن مخاطبتان به‌عنوان یک دوست بالا می‌برد و وقتی آن‌ها احساس کنند که شما را می‌شناسند، از شما خرید خواهند کرد.

محتوای باارزش برای خود ارائه کنید

فقط داشتن یک صدای خوب، کافی نیست. شما باید صدایتان را پخش کنید و ارزش‌های یگانه خود را با ایجاد و به اشتراک‌گذاری محتوا به همه نشان دهید. محتوا به شما اجازه می‌دهد که تخصص خود را نشان دهید و ویژگی‌های بارز خود را به نمایش بگذارید. بازاریابی محتوا، دیگر یک انتخاب برای برندها و همچنین شما نیست. کسانی که بازاریابی محتوای قوی برای خودشان دارند، تقریبا ۸ برابر افراد معمولی ترافیک بیشتری روی وب‌سایت خود می‌بینند. مخاطبین شما به دنبال محتوایی هستند که به آن‌ها در راهشان کمک کند. به‌نوعی می‌توان گفت محتوا، پل احساسی و اطلاعاتی بین یک تجارت و مشتریان است. ساخت یک وبلاگ، به شما کمک می‌کند که برند شخصی خود را از طریق محتوا شروع کنید. فاصله زمانی پست مطلب را رعایت کنید و در هر پستی که می‌گذارید، مطلب جدید و جالبی به مخاطب عرضه کنید. استراتژی محتوای خود را می‌توانید یک قدم به جلو ببرید و در هر پست جدید ویدئو، کتاب الکترونیک، اینفوگرافیک، پادکست و سایر منابع بگذارید. هرچقدر بیشتر بتوانید خودتان را به‌عنوان یک کارشناس در حوزه خود مطرح کنید، بیشتر می‌توانید احساس رهبر بودن خود را به مخاطب القاء کنید.

متفاوت بودن از سایرین با برندسازی شخصی

خودتان را تگ کنید

هر ماه، بیش از ۱۰۰ میلیارد جستجو در گوگل انجام می‌شود و افراد برای انجام کارهای روزمره خود به گوگل مراجعه می‌کنند؛ بنابراین شما باید برای خود جایگاهی درست کنید که افراد بتوانند به‌راحتی شما را پیدا کنند. می‌توانید اسم خودتان را در گوگل جستجو کنید. نتایج جستجو در گوگل، برندسازی شخصی شما را نشان می‌دهد و اگر از نتایج به‌دست‌آمده راضی نیستید، باید کاری کنید که این نتایج عوض شوند. اکثر افراد، از تکنیک بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا سئو (SEO) برای ساخت برند شخصی و رسیدن سریع به نتایج استفاده می‌کنند. محتوا نویسی، ساخت ویدئو، جواب دادن به سؤالات در فروم‌های تخصصی کارهایی هستند که انجام  آن‌ها می‌تواند نتایج جستجوی اسم شما در گوگل را بالا بیاورد. از چند کلیدواژه استفاده کنید که فکر می‌کنید می‌توانند به برندسازی شخصی شما کمک کنند. خودتان را تگ کنید. از این کلمه‌ها در متن معرفی خودتان استفاده کنید، همچنین در محتوای خود از این کلیدواژه‌ها استفاده کنید تا وقتی افراد این کلمات را در گوگل جستجو می‌کنند، شما را پیدا کنند.

برای خود هوادار بسازید

شما نمی‌توانید بدون داشتن مخاطب، برند داشته باشید. یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات در برندسازی شخصی این است که شخص بخواهد در نظر تمام افراد، جذاب به نظر برسد. باید روی قسمت خاصی از مخاطبین کار کنید؛ روی آن‌هایی که فکر می‌کنند با شما هم‌فکر هستند و آنچه شما عرضه می‌کنید برای آن‌ها جذاب است. رسانه‌های اجتماعی، مکانی ایده‌آل برای این کار است. امروزه، تقریبا یک‌سوم افراد از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. هر روز شبکه‌های جدیدی ظهور می‌کنند، ولی باید از شبکه‌هایی استفاده کنید که برای ایجاد محتوای شما مناسب هستند. لینکدین برای شبکه‌سازی حرفه‌ای بسیار مناسب است، درحالی‌که توییتر، برای ایجاد محتوای شخصی شما مناسب است. باید پروفایل بسیار قوی در تمام شبکه‌ها داشته باشید و چند وقت یک‌بار، محتوایی بگذارید تا بتوانید با فالوئرهای خود ارتباط داشته باشید.

استفاده از شبکه های اجتماعی در برندسازی

حضور فیزیکی خود را فراموش نکنید

رسانه‌های اجتماعی، روشی بسیار عالی برای شروع است که در آن می‌توانید ارتباط‌های بسیار سودمند، شرکای قابل اعتماد و فرصت‌های جدیدی پیدا کنید که از آشنایی‌های ساده شروع می‌شوند و نتیجه صحبت‌های معمولی است که با افراد داشته‌اید؛ ولی شما باید از پشت کامپیوتر خودتان بلند شوید و در دنیای واقعی خودتان را نشان دهید. اجتماع مورد نظر خود را پیدا کنید و آن‌ها را با خود درگیر کنید و باعث شوید به گردهمایی‌ها و سمینارهای شما بیایند. باید با خبرگان این کار مشورت کنید، باید وقتی با مخاطب خودتان رو در رو صحبت می‌کنید، آن‌ها را جادو کنید. یادتان باشد وقتی که مخاطب شما با شما درگیر می‌شود، احساس می‌کند که عضو جامعه‌ای بزرگ شده است.

برچسب ها :

نظرات داده شده

دیدگاه شما

ایمیل شما :

نام شما :

نظر شما :

لطفا حاصل عبارت 5+4 را در باکس زیر وارد کنید :

طراحی سایت در شیراز- طراحی وب سایت در شیراز
شرکت طراحی سایت در شیراز - طراحی سایت ارزان در شیراز
سایت در شیراز - سایت شیراز

طراحی سایت در شیراز در شیراز طراحی سایت در شیراز و طراحی وب سایت در شیرازو شرکت طراحی سایت در شیراز از سیرن بهترین کیفیت را بخواهید

طراحی وب سایت در شیراز طراحی وب سایت حرفه ای در شیراز و طراحی صفحات سایت داینامیک و طراحی اپلیکشن موبایل در شیراز
    وب سایت شما به منظور جلب اعتماد مشتری باید حرفه ای به نظر بیاید و ظاهری قابل اعتماد داشته باشد. طراحی سایت ضعیف باعث هدر رفتن هزینه های شما خواهدشد. شرکت طراحی سایت سیرن با ارائه خدمات سایت ارزان در شیراز ، سایت در شیراز، سایت در جنوب کشور و وب سایت در استان فارس می پردازد. در پایین برخی از خدمات مرکز تخصصی طراحی وب سیرن پرداخته شده است.

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز در شیراز از جمله خدمات شرکت سیرن در شهر شیراز  است. برای طراحی سایت در شیراز شیراز ، شما ابتدا از نمونه کارهای سایت ما و نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی در قسمت نمونه کار های طراحی سایت دیدن فرمایید و سپس با شماره تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس بگیرید

طراحی وب سایت در شیراز

طراحی وب سایت در شیراز در شیراز یکی از مهمترین خدمات شرکت طراحی سایت سیرن است. برای طراحی وب سایت در شیراز کافی است شما ابتدا از نمونه کارهای سایت ما و نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی در قسمت نمونه کار های طراحی سایت دیدن فرمایید و سپس با شماره تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس بگیرید

طراحی سایت ارزان در شیراز

طراحی سایت ارزان در شیراز از مهمترین siren web design به حساب میاید. برای طراحی سایت ارزان در شیراز شیراز کافی است هدف خود از طراحی سایت را مشخص نمایید سپس از، قسمت طراحی سایت ارزان در شیراز از نمونه کارهای سایت ما و نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی در قسمت نمونه کار های طراحی سایت دیدن فرمایید و سپس با شماره تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس بگیرید

شرکت طراحی سایت در شیراز

یکی دیگر از خدمات ما در گروه طراحی سایت سیرن که یکی از بهترین  شرکت طراحی سایت در شیراز است. کارفرمایان و مشتریان عزیز جهت شرکت طراحی سایت در شیراز کافی است از طریق سایت ما و قسمت شرکت طراحی وبسایت در شیراز، از نمونه کارهای سایت ما و نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی در قسمت نمونه کار های طراحی سایت دیدن فرمایید و سپس با شماره تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس بگیرید

سایت حرفه ای در شیراز

یکی دیگر از خدمات siren web design سایت حرفه ای در شیراز است. کارفرمایان عزیز جهت سایت حرفه ای در شیراز کافی است شما ابتدا از نمونه کارهای سایت ما و نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی در قسمت نمونه کار های طراحی سایت دیدن فرمایید و سپس با شماره تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس بگیرید

طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز

طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز برای تمامی سلیقه ها امکان پذیر است. گروه طراحی سیرن با فراهم آوردن تعداد زیادی نمونه کار فروشگاه اینترنتی در شیراز و قرار دادن تصاویر و امکانات آنها درون وب سایت این امکان را برای شما فراهم می آورد که با دید بهتر تصمیم خود را برای راه اندازی فروشگاه آنلاین بگیرید جهت طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز کافی است با شماره های درون وب سایت تماس حاصل فرمایید.

موبایل اپلیکشن در شیراز

موبایل اپلیکشن در شیراز از دیگر خدمات شرکت طراحی اپلیکشن سیرن در شیراز است. جهت موبایل اپلیکشن در شیراز کافی است ابتدا طرح اپلیکشن خود را برنامه ریزی کنید و سپس با ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

 

طراحی وب سایت واکنش گرا در شیراز

طراحی وب سایت شیراز

طراحی سایت شیراز

شرکت طراحی سایت شیراز