چهار شنبه 26 مهر 1396 ( 20:58:31 )
۶ استراتژی برای جلب رضایت مشتری‌های یک برند

برندهای موفق می‌دانند که مشتری‌ها نقش بسیار مهمی را در حفظ بقای آن‌ها ایفا می‌کنند. درواقع مشتری‌ها دلیل اصلی راه‌اندازی کسب‌وکار شما هستند. بنابراین اولین تلاش شما برای جذب مشتری  بسیار باارزش است و اگر به درستی انجام شود می‌تواند آن‌ها را تبدیل به مشتری‌های دائمی برند شما ‌کند. به‌عنوان مثال اگر شما صاحب رستوران هستید باید بدانید که درست کردن غذاهای خوشمزه و با کیفیت برای ماندگاری برند شما کافی نیست. این کار شاید باعث جلب مشتری بشود اما برای بازگشت  مشتری‌ها باید به آن‌ها انگیزه داده و کیفیت غذاهای خود را ثابت نگه دارید.

 

happy customer

۱- تسهیلات جدید ارائه دهید

مشتری‌ها راحتی و در دسترس بودن را دوست دارند. بنابراین شما باید پیوسته به دنبال راه‌های جدیدی باشید که بتوانید محصولات و خدمات خود را با تسهیلات بیشتری به مشتری‌ها ارائه دهید. به‌عنوان مثال برند استارباکس همیشه به دنبال ارائه راه‌های جدید برای آسایش مشتری‌های خود است. اپلیکیشن موبایل این برند امکان سفارش و پرداخت را برای مشتری‌های فراهم کرده است تا آن‌ها بتوانند فرآیند خرید خود را راحت‌تر انجام دهند.

۲- چشم‌اندازهای خود را تغییر دهید

امروزه همه‌چیز با سرعت زیادی در حال تغییر کردن است بنابراین هرچقدر هم که برای بازاریابی خود برنامه‌ریزی کرده باشید و وب‌سایت دقیقی طراحی کرده باشید بازهم کارهای زیادی برای افزایش اعتماد مشتری‌ها باید انجام دهید. ابزارهای هوشمند بازاریابی B2B از طریق تغییر دادن راه‌های ارتباط با مشتری‌ها این مشکل را تا حدودی حل کرده‌اند. آدام جنکوویتز، مدیرعامل شرکت LeadBerry که در زمینه‌ی بازاریابی به روش B2BB فعالیت می‌کند گفته است: «به‌طور میانگین فقط ۱.۵۵ درصد از بازدیدکنندگانی که برای اولین بار به سایت شما مراجعه می‌کنند جذب محصولات شما می‌شوند بنابراین سرمایه‌گذاری کردن روی ۹۸.۵ درصد باقیمانده یک کار بیهوده است، اگر می‌خواهید بازاریابی خود را به روش B2B انجام دهید باید مشتری‌های خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی پیدا  کنید.»

happy customer

۳- مشتری‌های خودتان را بشناسید

سعی کنید مشتری‌های خودتان را بشناسید و خدمات خود را به صورت شخصی‌سازی شده به آن‌ها ارائه دهید. به‌عنوان مثال برای آن‌ها پیغام تبریک تولد بفرستید و در ابتدای خبرنامه‌های ایمیلی خود نام کوچک آن‌ها را ذکر کنید. این کار باعث می‌شود تا برند شما در ذهن آن‌ها ماندگار شود و استفاده از آن را به دوستان و خانواده‌ی خود پیشنهاد دهند.

۴- کمپین‌های هدفمند برگزار کنید

نیازهای مردم را شناسایی کرده و سعی کنید آن‌ها را برطرف کنید. به‌عنوان مثال یکی از برندها برای فروش محصولات خود دست به ابتکار جالبی زد. آن‌ها تصمیم گرفتند تا در ازای فروش هر جفت کفش از برندشان، یک جفت کفش مشابه به خیریه اهدا کنند. این کار باعث شد تا بیش از ۶۰ میلیون جفت از کفش‌های آن برند فروش رفته و مشتری‌های جدید آن تبدیل به مشتری‌های وفادار شوند.

feedback

۵- از بازخورد مشتری‌ها استفاده کنید

گوش کردن به بازخوردها و استفاده کردن از آن‌ها برای مدیریت یک کسب‌و‌کار لازم و ضروری است. هرزمان که بازخوردی از مشتری‌های خود گرفتید از آن‌ها تشکر کنید و بگویید که صدایشان را شنیده‌اید. به‌عنوان مثال شرکت نایک به بازخوردهایی که از مشتری‌های خود می‌گیرد بهای زیادی می‌دهد. آن‌ها یک حساب توییتر جداگانه برای پاسخ دادن به مشتری‌های خود باز کرده‌اند و خیلی  سریع به آن‌ها پاسخ می‌دهند. این کار باعث می‌شود تا مشتری‌ها در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکل راحت‌تر بتوانند با اعضای تیم پشتیبانی تماس بگیرند.

۶- یک تجربه‌ی ماندگار برای مشتری‌ها بسازید


درنهایت همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم مشتری‌های شما به ۲ چیزی اهمیت زیادی می‌دهند: کیفیت محصولاتی که تولید می‌کنید و راه‌هایی که از طریق آن با مشتری‌های خود رابطه برقرار می‌کنید. اگر برند شما بتواند در کنار ارائه‌ی محصول باکیفیت، فعالیت‌های خوبی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشد آن‌گاه مشکل وفادار ماندن مشتری‌ها به برند شما تا حدود زیادی از بین خواهد رفت.تجربه‌ی یک اتفاق جدید برای همیشه در ذهن مشتری‌ها باقی می‌ماند. شرکت Coca-Cola برای  انتقال این احساس به مشتری‌های خود کمپین‌های جالبی برگزار می‌کند. به‌عنوان مثال آن‌ها یک ایده‌ی جالب ارائه داده بودند که در آن هر بطری نوشابه فقط می‌توانست با بطری نوشابه مشابه با دوست شما باز شود. یا اینکه بسیاری از مشتری‌ها در تعطیلات کریسمس به همراه بطری‌های نوشابه‌ی خود، پاپیون‌های مخصوص کریسمس دریافت کردند.

برچسب ها :

نظرات داده شده

دیدگاه شما

ایمیل شما :

نام شما :

نظر شما :

لطفا حاصل عبارت 5+4 را در باکس زیر وارد کنید :

طراحی سایت در شیراز- طراحی وب سایت در شیراز
شرکت طراحی سایت در شیراز - طراحی سایت ارزان در شیراز
سایت در شیراز - سایت شیراز

طراحی سایت در شیراز در شیراز طراحی سایت در شیراز و طراحی وب سایت در شیرازو شرکت طراحی سایت در شیراز از سیرن بهترین کیفیت را بخواهید

طراحی وب سایت در شیراز طراحی وب سایت حرفه ای در شیراز و طراحی صفحات سایت داینامیک و طراحی اپلیکشن موبایل در شیراز
    وب سایت شما به منظور جلب اعتماد مشتری باید حرفه ای به نظر بیاید و ظاهری قابل اعتماد داشته باشد. طراحی سایت ضعیف باعث هدر رفتن هزینه های شما خواهدشد. شرکت طراحی سایت سیرن با ارائه خدمات سایت ارزان در شیراز ، سایت در شیراز، سایت در جنوب کشور و وب سایت در استان فارس می پردازد. در پایین برخی از خدمات مرکز تخصصی طراحی وب سیرن پرداخته شده است.

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز در شیراز از جمله خدمات شرکت سیرن در شهر شیراز  است. برای طراحی سایت در شیراز شیراز ، شما ابتدا از نمونه کارهای سایت ما و نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی در قسمت نمونه کار های طراحی سایت دیدن فرمایید و سپس با شماره تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس بگیرید

طراحی وب سایت در شیراز

طراحی وب سایت در شیراز در شیراز یکی از مهمترین خدمات شرکت طراحی سایت سیرن است. برای طراحی وب سایت در شیراز کافی است شما ابتدا از نمونه کارهای سایت ما و نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی در قسمت نمونه کار های طراحی سایت دیدن فرمایید و سپس با شماره تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس بگیرید

طراحی سایت ارزان در شیراز

طراحی سایت ارزان در شیراز از مهمترین siren web design به حساب میاید. برای طراحی سایت ارزان در شیراز شیراز کافی است هدف خود از طراحی سایت را مشخص نمایید سپس از، قسمت طراحی سایت ارزان در شیراز از نمونه کارهای سایت ما و نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی در قسمت نمونه کار های طراحی سایت دیدن فرمایید و سپس با شماره تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس بگیرید

شرکت طراحی سایت در شیراز

یکی دیگر از خدمات ما در گروه طراحی سایت سیرن که یکی از بهترین  شرکت طراحی سایت در شیراز است. کارفرمایان و مشتریان عزیز جهت شرکت طراحی سایت در شیراز کافی است از طریق سایت ما و قسمت شرکت طراحی وبسایت در شیراز، از نمونه کارهای سایت ما و نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی در قسمت نمونه کار های طراحی سایت دیدن فرمایید و سپس با شماره تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس بگیرید

سایت حرفه ای در شیراز

یکی دیگر از خدمات siren web design سایت حرفه ای در شیراز است. کارفرمایان عزیز جهت سایت حرفه ای در شیراز کافی است شما ابتدا از نمونه کارهای سایت ما و نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی در قسمت نمونه کار های طراحی سایت دیدن فرمایید و سپس با شماره تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس بگیرید

طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز

طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز برای تمامی سلیقه ها امکان پذیر است. گروه طراحی سیرن با فراهم آوردن تعداد زیادی نمونه کار فروشگاه اینترنتی در شیراز و قرار دادن تصاویر و امکانات آنها درون وب سایت این امکان را برای شما فراهم می آورد که با دید بهتر تصمیم خود را برای راه اندازی فروشگاه آنلاین بگیرید جهت طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز کافی است با شماره های درون وب سایت تماس حاصل فرمایید.

موبایل اپلیکشن در شیراز

موبایل اپلیکشن در شیراز از دیگر خدمات شرکت طراحی اپلیکشن سیرن در شیراز است. جهت موبایل اپلیکشن در شیراز کافی است ابتدا طرح اپلیکشن خود را برنامه ریزی کنید و سپس با ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

 

طراحی وب سایت واکنش گرا در شیراز

طراحی وب سایت شیراز

طراحی سایت شیراز

شرکت طراحی سایت شیراز